    Date: Tue, 19 Jul 2022 15:35:23 +0200
    Subject: Re: Za ile nas sprzedano ?! Ten pierdolony PiS
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <62cc435f$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <11vr42oxt71k2$.lms5kpyq5cqy.dlg@40tude.net>
    <62cda1ce$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <1cx9z66qc9ufd.1vt103m8bow7i$.dlg@40tude.net>
    <62ce7f69$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    <87vw8ho9r5hg$.b6efmqm0r7jy.dlg@40tude.net>
    <62ceb2f2$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <18o47nudhm4sw$.wo09sb2525ty.dlg@40tude.net>
    <62d10b42$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <62d11660$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <62d12f55$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <tb250l$vum$1@news.icm.edu.pl>
    From: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-18-lipca-2022 o 01:12, ii pisze:

    > A po co ten prąd magazynować? Na zimę, jak chrust? Bo jak nie to może
    > wystarczy go zużywać. Jakoś nocą jak panele go nie produkują za wielu
    > chętnych na zużywanie na ma a kiedy produkują jest. Fakt faktem, że są
    > chwile kiedy tego prądu brakuje, ale to nie jest problem magazynowania
    > tylko trudności produkowania.

    > Dzisiaj wystawiłem Twizy z garażu. Staje Merc AMG. Wychodzi gostek i
    > zap..a w moją stronę. I mi mówi, że jestem takim powiewem kosmosu. Na co
    > ja, że to Twizy jest. No i pyta się o zasięg. Bo on to by chciał Twizy
> [...]

    Człowieku to nie są chwile braku prądu z OZE to DŁUGIE GODZINY.

    W pracy nie naładujesz bo sieć, bo zbyt wielu chętnych.

    Pozostaje Ci kupić BARDZO DROGI AKUMULATOR do magazynowania

    A potem się okazuje że auto trzeba ładować 20 godzin i cała dupa zbita ;-)

    Tak się zastanawiam dlaczego ci wszyscy ekofaszyści ciągle tego nie
    rozumieją?

    OZE przy dzisiejszej technologii nie może być podstawą wytwarzania
    prądu.Może być miłym dodatkiem, sposobem na zaoszczędzenie paru złotych.

    PS. No i wpadłem na genialny pomysł ;-)

    Trzeba mieć dwa samochody i jeździć nimi na zmianę co drugi dzień ;-)