  • Data: 2012-11-30 19:15:47
    Temat: Re: Za Hitlera i za komuny nawet tak nie było
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.11.2012 09:39, J.F. pisze:

    > No wiesz, z jednej strony niby sk*, choc Guliani na tym kariere zrobil, z

    Dlaczego? Reguły są jasne - wystarczy ich przestrzegać i mandatu nie będzie.

    Oczywiście są pewne przegięcia, jak np. słynny Biały Bór, gdzie znajomy
    dostał dwa mandaty w odstępie 50 sekund za 60/50 i 52/50 (fotoradar tuż
    przed i tuż za zakrętem na skrzyżowaniu) ale policjant który na patrolu
    nie zauważy jednego poważniejszego wykroczenia powinien chodzić z
    psem-przewodnikiem!

    Cymbałowi inicjującemu wątek serdecznie życzę, by kiedyś trafił do
    kraju, gdzie za narzekanie na władzę potraktują go tak jak "za Hitlera".
    Nabierze perspektywy.

    > drugiej ... policjant z drogowki (gorzej z prewencja), ktory w ciagu paru
    > godzin sluzby nie zauwazyl zadnego pirata to d* nie policjant, zreszta
    > notatke sluzbowa moze napisac "nie wystawilem zadnego mandatu, bo nie
    > zauwazylem zadnego wykroczenia", tylko ze to poswiadczenie nieprawdy bedzie
    > :-)

    Ano właśnie. Jakbym mógł "sprzedawać" wykroczenia za 10% taryfikatora,
    to na podstawie tego co nagrywa mi telefonik podczas jazdy - mógłbym nic
    nie robić tylko jeździć i nagrywać.

    Niebezpieczne i zupełnie niepotrzebne wyprzedzanie (długa kolumna
    pojazdów i jedyne co się zmienia, to zużycie paliwa i pojazdu oraz
    miejsce w kolejce), wybrakowane, nieprawidłowe oraz źle ustawione
    oświetlenie, nagminne i drastyczne przekraczanie prędkości,
    niezachowywanie bezpiecznego odstępu, gadane przez telefon żonglowany w
    rękach przy słuchaweczkach bluetooth w cenie 30zł, wymuszane
    pierwszeństwa, wyprzedzanie "na styk" jednośladów, nieoświetleni
    rowerzyści we mgle, jeżdżenie kolosalnie przeładowanymi samochodami
    (parę dni temu jechałem za ekipą kręgarzy - tak byli przeładowani, że
    maksymalną prędkość mieli na długiej prostej 40km/h, a na zakrętach
    musieli zwalniać poniżej 20km/h, a i tak mało sie nie wywracali)... To
    norma!

    Że nie wspomnę o wszystkich tych flejach rzucających śmieci na ziemię, w
    szczególności legalnych narkomanów (czyli palaczy) czy też srajacych
    psami gdzie popadnie.

    I skąd ta histeria? Że tak zacytuję pewnego adwokata z filmu, którego
    klątwa zmusiła do prawdomówności: "Przestań łamać prawo, dupku!".