  • 11. Data: 2010-01-05 08:27:07
    Temat: Re: Za 54 PLNy miesiąc na czeskiej autobanie
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Roczny podatek drogowy od 2 litrowego diesla w Holandii wynosi okolo
    > 1200-1400 euro. Juz wiesz dlaczego tam autostrady sa "za darmo" ?

    A ile wynosi u nas za litr paliwa, wiesz? Bo jak nie podałeś ile wynosi u
    nas to takie porównanie nic nie daje.

  • 12. Data: 2010-01-05 09:00:41
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Max_P" <M...@x...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przypomnę, że jak Marko Pol'lo chciał wprowadzać winiety,
    > to kombinowali bodajże coś koło 180 PLN / rok,
    > gdy wtedy w Czechach, przy tamtym kursie CZK wychodziło ~100 PLN.
    >
    > Więc naród poczuł sie robiony w bambuko i pomysł upadł.
    > W nagrodę teraz zdzierają jeszcze więcej.

    To ja przypomnę, że Pol chciał wprowadzić winiety na NIEISTNIEJĄCE
    autostrady.

    Teraz istnieją. Nie można więc porównywać tematów.

  • 13. Data: 2010-01-05 10:34:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Max_P" <M...@x...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przypomnę, że jak Marko Pol'lo chciał wprowadzać winiety,

    Winety na drogi krajowe, niezależne od opłat za autostrady.
    Pomijanie tego faktu jest zwyczajną demagogią.

  • 14. Data: 2010-01-05 10:42:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Agent pisze:

    > A ile wynosi u nas za litr paliwa, wiesz? Bo jak nie podałeś ile wynosi
    > u nas to takie porównanie nic nie daje.

    Masz na myśli opłatę paliwową?
    Była koło 8 gr/l, od 1 stycznia wzrasta do około 20gr/l za ON,
    natomiast dla benzyny nawet spada, do jakichś 7 gr/l
    Rocznie oznacza to w moim przypadku (25kkm, 10l/100 benz/lpg) jakieś 200 zł.

    Czy teraz porównanie daje więcej?

  • 15. Data: 2010-01-05 10:53:44
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl>

    "cztery" <r...@d...trzy> wrote in message news:4b4272d8$1@news.home.net.pl...

    > Roczny podatek drogowy od 2 litrowego diesla w Holandii wynosi okolo
    > 1200-1400 euro.

    Bardzo starego i straszliwie kopcącego. Cenę wziąłeś z sufitu:

    http://www.spiegel.de/international/spiegel/0,1518,6
    61475,00.html

    600 euro/rocznie

  • 16. Data: 2010-01-05 10:59:23
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    W dniu 2010-01-04 23:59, cztery pisze:

    > A gdzie byles ?
    > Byles we Francji albo w Chorwacji ? Tam jest drozej i to wyraznie.
    > Drozej, ale tylko troche, jest tez we Wloszech.

    Proponuje norwegie :-)

    > Roczny podatek drogowy od 2 litrowego diesla w Holandii wynosi okolo
    > 1200-1400 euro. Juz wiesz dlaczego tam autostrady sa "za darmo" ?

    Za mojego 2.0HDi place 2050 euro rocznie

  • 17. Data: 2010-01-05 11:00:13
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    W dniu 2010-01-05 08:27, Agent pisze:

    > A ile wynosi u nas za litr paliwa, wiesz? Bo jak nie podałeś ile wynosi
    > u nas to takie porównanie nic nie daje.

    W PL ON ~3.86. W Holadnii 1.1euro

  • 18. Data: 2010-01-05 11:02:14
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    W dniu 2010-01-05 10:53, Hants pisze:

    > Bardzo starego i straszliwie kopcącego. Cenę wziąłeś z sufitu:

    Windows prawda.
    407 '2006 2.0HDi FAP kolo 2k euro rok

    > http://www.spiegel.de/international/spiegel/0,1518,6
    61475,00.html

    http://www.belastingdienst.nl/reken/motorrijtuigenbe
    lasting/ jedyne
    poprawne zrodlo podatku drogowego.

    Za 407 2.0 HDi
    Uitkomst berekening

    Motorrijtuigenbelasting per kwartaal: EUR 437,00
    Motorrijtuigenbelasting per jaar: EUR 1736,00

  • 19. Data: 2010-01-05 11:05:37
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-01-05 11:00, Marcin J. Kowalczyk pisze:

    > W PL ON ~3.86. W Holadnii 1.1euro

    W DE ok 1.3 euro.

    A.

  • 20. Data: 2010-01-05 15:20:45
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Odpowiednie odcinki A4, A2 i A1 już były.

    Guzik prawda. A1 nie była nawet w budowie. Dokładnie pamiętam.
    Pol chciał zebrać pieniądze na budowę autostrad.