  • 11. Data: 2011-07-13 15:20:08
    Temat: Re: ZTE G730 (CDMA) zamiast krotkofalowek - spotkal sie ktos z tym ?
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czyli twierdzisz, że np. tetra (podobna zasada, jak w tym przypadku) to
    > pomysł Szatana? :-)

    tetra, cdma i inne podobne wynalazki powoli zaczynaja zabierac kanaly
    sieciom analogowym
    patrzac na publikowane przez uke wykazy zezwolen rrl, nawet jesli wziac
    poprawke na durnoty, ktore maja w swoich danych, widac trend zmniejszania
    ilosci kanalow
    jednak obstawiam co najmniej 20 nastepnych lat dla klasycznej lacznosci w
    niektorych branzach

  • 12. Data: 2011-07-13 16:12:49
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-13 17:20, brum pisze:

> [...]
    > ilosci kanalow
    > jednak obstawiam co najmniej 20 nastepnych lat dla klasycznej lacznosci w

    Może na poziomie lokalnym, czyli jedna bazówka i kilkanaście terminali.
    Ale wszystkie sieci o większym zasięgu, a szczególnie te regionalne czy
    ogólnokrajowe muszą już myśleć o cyfryzacji. Inaczej obudzą się w ręką w
    nocniku.

    Gdzieś tak z pół roku temu oglądałem te zezwolenia i zdaje się, że jest
    tam magiczna data wygaśnięcia zezwolenia w 2015 roku?

  • 13. Data: 2011-07-13 16:13:46
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-07-13 18:12, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

> [...]
    >
    > Gdzieś tak z pół roku temu oglądałem te zezwolenia i zdaje się, że jest
    > tam magiczna data wygaśnięcia zezwolenia w 2015 roku?

    Tfu, pozwolenia. Panie doktorze Jerzy - przepraszam :-)

  • 14. Data: 2011-07-14 09:10:55
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <p...@a...eu> napisał w wiadomości
    > Pewne służby będą używać systemów analogowych jeszcze przez długi czas -
    > dla niektórych opóźnienia nadawanie-odbiór, oczekiwanie nawet pół sekundy
    > na możliwość rozpoczęcia nadawania nie wchodzi w grę.

    Choćby policja w akcji AT...

    --
    127.0.0.1 www.facebook.com
    127.0.0.1 www.twitter.com

  • 15. Data: 2011-07-19 15:29:15
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > Witamy w XXI wieku, wieku cyfryzacji :-) Każdy system będzie zachowywać
    > się w podobny sposób.
    > Poza tym pamiętaj o jednym: z uwagi na priorytetyzację zezwolenie do
    > nadawania możesz uzyskać na przykład po kilkunastu sekundach.

    Może w ogóle nie uzyskać, ale to chyba takie usługi mają akurat priorytet
    nad innymi