  • 41. Data: 2020-05-25 20:01:55
    Temat: Re: Z serii o blondynkach
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-05-2020 o 19:50, J.F. pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=AEay5CYk-IU
    > dysza wyglada na niskocisnieniowa, ale pies to chyba nawet lubi.

    Przy takim rozproszeniu to tam mało co leci, samochodu tak nie myjesz.
    A na myjni w ogóle nie masz takiej regulacji.....

  • 42. Data: 2020-05-25 20:36:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    > https://www.youtube.com/watch?v=AEay5CYk-IU
    > dysza wyglada na niskocisnieniowa, ale pies to chyba nawet lubi.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=GQNd-sCmIEc
    > Pies lubi, dzieci lubia - fakt, ze z daleka.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=y4N2bm8qxuA
    > ten nie sprawia wrazenia zwiewania na widok myjki ...

    No i fajnie, tylko co to ma wspólnego z myjką samochodową,
    czy choćby z domowym Kärcherem K7? Tak jak na filmikach
    to ja polewam psy z węża ogrodowego podłączonego do wodociągu.
    Jeśli strumień ze wspomnianego Kärchera potrafi zerwać
    farbę z czyszczonych narzędzi ogrodowych, to potraktowany
    nim pies na pewno nie będzie sprawiał wrażenia, że to lubi.
    Oczywiście i Kärcher ma lance dające zabawowy strumień
    wody, ale cały czas rzecz w tym wątku idzie o myciu psa
    strumieniem wody z myjki wysokociśnieniowej na myjni
    samochodowej, a tam nie ma lanc do wyboru.

  • 43. Data: 2020-05-25 20:43:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Akurat na myjniach to słabe prędkości tego strumienia są, inaczej co chwila jakąś
    reklamację zdjętego lakieru, listwy czy palca by
    mieli.
    A tam leje się jak krew z nosa, że błotnik domyć trudno.

    -----

  • 44. Data: 2020-05-25 22:19:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-05-25 o 15:02, collie pisze:

    > Dyć przecie Ci to oznajmił, a nie spytał. Dobra, podpowiem Ci:
    > zdania pytające kończą się pytajnikiem - takim czymś: "?".
    > Zawodowcu zasadniczy.

    Widzisz, rzecz w tym, że takie twierdzenia stawia na grupach tylko dwóch
    debili. Jednym z nich jesteś ty. Debili, których wszyscy na forach
    uważają za debili. Nawet wy sami wzajemnie się uważacie za debili.
    Brandzlujecie się i obrzucacie się wyzwiskami. Ironii Budzika i tak nie
    jesteś w stanie zrozumieć, a ja nie sądzę, aby pretendował jako trzeci
    do waszego grona.

  • 45. Data: 2020-05-26 10:32:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.05.2020 o 22:19, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > wyzwiskami. Ironii Budzika i tak nie jesteś w stanie zrozumieć, a ja nie sądzę,
    > aby pretendował jako trzeci do waszego grona.

    A teraz podziękuj panu za bezpłatną lekcję pt. "Zdania
    oznajmujące i pytające w języku polskim". O zdaniach
    rozkazujących nie było, więc dodaję: paszła won! Gnido
    usenetowa.

  • 46. Data: 2020-05-26 17:22:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-05-26 o 10:32, collie pisze:

    > A teraz podziękuj panu za bezpłatną lekcję pt. "Zdania
    > oznajmujące i pytające w języku polskim". O zdaniach
    > rozkazujących nie było, więc dodaję: paszła won! Gnido
    > usenetowa.

    Co chwilę pouczasz ludzi na grupach, a samemu popełniasz ich całą masę
    jak choćby w ww zdaniu, które rozpocząłeś od "A teraz ..."

    Świadczy to tylko o tym, że jesteś zwykłym debilem, ogarniętym manią
    wyższości. Teraz możesz podziękować za lekcję języka polskiego, a
    następnie pocałować mnie w dupę i wypierdalać stąd w podskokach. Debilu.//

  • 47. Data: 2020-05-26 19:09:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciśnienie rąk nie urywa ale może coś robić w zależności od odległości od dyszy.
    Energia kinetyczna zależy od prędkości i masy. Jeśli wydatek myjki jest na poziomie
    stu mililitrów na sekundę to duża energia jest bezpośrednio za dysza.jaka jest
    energia łatwo sprawdzić. 150 barów powinno dać strumień wody wysoki na 150 metrów. A
    daje wysoki na dwa metry. I nie jest to strumień wody jak z węża ale strumień
    mikrokropelek. Jeśli dysza ma 2mm? przekroju a w odległości dziesięciu centymetrów
    strumień ma 5 centymetrów średnicy to energia jest jakieś tysiąc razy mniejsza niż
    przy dyszy. Przy dległości dyszy od psa jaka jest na filmie silny domowy prysznic
    byłby dla psa gorszym doświadczeniem.

  • 48. Data: 2020-05-28 15:32:50
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Przy dległości dyszy od psa jaka jest na filmie silny domowy prysznic byłby dla psa
    gorszym doświadczeniem.

    Świergolisz jak potłuczony bejsbolem na Limance. Świadek zajścia (dzięki
    któremu sprawa stała się głośna a babę namierzono) twierdzi, że pies wył
    z bólu, co zwróciło jego, świadka, uwagę na myjni - a Ty świergolisz
    o "domowym prysznicu". Idź i skorzystaj z dobrej-rady-zawsze-w-cenie,
    którą tu otrzymałeś i nie fanzol już o pińcu centymetrach średnicy
    w starczej wyobraźni, bo to było dawno i nieprawda.

  • 49. Data: 2020-05-28 15:52:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pech Świata polega na tym że wypadłeś colie z niskiego wózka na trawę a nie z
    trzeciego piętra na beton.

  • 50. Data: 2020-05-28 17:06:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-05-28 o 15:32, collie pisze:

> [...]
    > którą tu otrzymałeś i nie fanzol już o pińcu centymetrach średnicy
    > w starczej wyobraźni, bo to było dawno i nieprawda.

    Świadek twierdzi, że pies wył z bólu, bo powtarza to co przeczytał w
    gazetach.