  • 1. Data: 2010-10-13 16:51:57
    Temat: Z serii: interesujące opisy Otomoto
    Od: "Bialy" <w...@o...pl.wytnij>

    Nie moje ogłoszenie, nie znam, ani nie reklamuję. Po prostu zaintrygował
    mnie opis tego samochodu:
    http://otomoto.pl/bmw-318-m-power-pakiet-klima-esp-C
    15520100.html

    Mianowicie fragment:

    DZIEWICA W 100% W ORYGINALE
    SATYSFAKCJA GWARANTOWANA

    Co to znaczy? :D Czy sprzedający dorzuca jakiś "gratis", czy jak to inaczej
    rozumieć?

    Pozdrawiam ;)

    --
    Bialy | GG:1092403

  • 2. Data: 2010-10-13 16:58:31
    Temat: Re: Z serii: interesujące opisy Otomoto
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-13 16:51, Bialy pisze:

> [...]
    > SATYSFAKCJA GWARANTOWANA
    >
    > Co to znaczy? :D Czy sprzedający dorzuca jakiś "gratis", czy jak to inaczej

    Dziewica to jeszcze nic, zobacz jaki ma przebieg...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-10-13 17:50:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bialy" <w...@o...pl.wytnij> wrote in message
> [...]
    >
    > DZIEWICA W 100% W ORYGINALE
    > SATYSFAKCJA GWARANTOWANA
    >
    > Co to znaczy? :D Czy sprzedający dorzuca jakiś "gratis", czy jak to

    Jak dziewica, to najlepiej też w skórze, ale nie w wypasie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-10-13 20:32:40
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "Bialy" <w...@o...pl.wytnij> napisał w wiadomości

    > Co to znaczy? :D Czy sprzedający dorzuca jakiś "gratis", czy jak to
    > inaczej
    > rozumieć?

    Córka gratis.

    --
    Pzdr
    Duch

  • 5. Data: 2010-10-13 21:15:45
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > DZIEWICA W 100% W ORYGINALE
    > SATYSFAKCJA GWARANTOWANA
    > Co to znaczy? :D Czy sprzedający dorzuca jakiś "gratis", czy jak to

    Zadzwon i zapytaj, moze z samochodem dostajesz mloda tajkę.

    Mnie smieszy wszedobylskie zastepowanie "ks" iksem. Ale nic dziwnego skoro
    urzednicy w urzedzie celnym potrafia tak napisac...

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2010-10-13 21:28:50
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Bialy bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):

    Na moje oko dodaje córkę gratis.

    --
    Pozdrowienia, | Próżnoś repliki się spodziewał
    Marek 'marcus075' Karweta | Nie dam ci prztyczka ani klapsa.

  • 7. Data: 2010-10-14 00:03:07
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 21:28:50 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
    napisał(a):

    > Na moje oko dodaje córkę gratis.
    Pewnie tak z niej krecona dziewica jak z samochodu niskoprzebiegowiec :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski