-
21. Data: 2013-08-26 10:17:59
Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 22:24:09 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:
> Dnia Sun, 25 Aug 2013 18:50:20 +0000 (UTC), masti napisał(a):
>> Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 19:08:27 +0200 osobnik zwany Krzysztof
>> 45
>>> 70 tys km autostrad.
>>
>> te ich "autostrady" to są czasem klasy naszej drogi gminnej.
>
> 75 tys km Interstate. A to raczej przypomina autostrade.
>
czasem tak, czasem ...
<http://us.123rf.com/400wm/400/400/upthebanner/upthe
banner1006/
upthebanner100600041/7134943-monument-valley-in-utah
-interstate-163-
usa.jpg>
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
22. Data: 2013-08-26 12:05:20
Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Od: Adam <a...@p...onet.pl>
W dniu 2013-08-26 10:17, masti pisze:
> Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 22:24:09 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:
>
>> Dnia Sun, 25 Aug 2013 18:50:20 +0000 (UTC), masti napisał(a):
>>> Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 19:08:27 +0200 osobnik zwany Krzysztof
>>> 45
>>>> 70 tys km autostrad.
>>>
>>> te ich "autostrady" to są czasem klasy naszej drogi gminnej.
>>
>> 75 tys km Interstate. A to raczej przypomina autostrade.
>>
> czasem tak, czasem ...
> <http://us.123rf.com/400wm/400/400/upthebanner/upthe
banner1006/
> upthebanner100600041/7134943-monument-valley-in-utah
-interstate-163-
> usa.jpg>
>
To jest międzystanowa. Auto tam przejeżdża pewnie jedno na tydzień.
Droga ładnie załatana, jak jedziesz to tylko widzisz "wzorki" z
poprawek, ale raczej ich nie czujesz - droga gładka jak stół.
Pomimo, że klimat podzwrotnikowy i duże gradienty temperatur, to jednak
tam asfalt nie spływa.
--
Pozdrawiam.
Adam.
-
23. Data: 2013-08-26 12:15:31
Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 26 Aug 2013 08:17:59 +0000 (UTC), masti napisał(a):
> Dnia pięknego Sun, 25 Aug 2013 22:24:09 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:
>>> te ich "autostrady" to są czasem klasy naszej drogi gminnej.
>>
>> 75 tys km Interstate. A to raczej przypomina autostrade.
>>
> czasem tak, czasem ...
> <http://us.123rf.com/400wm/400/400/upthebanner/upthe
banner1006/upthebanner100600041/7134943-monument-val
ley-in-utah-interstate-163-usa.jpg>
Ale to raczej nie jest "Interstate".
Tzn droga 163 jest miedzystanowa, ale o I-163 nikt nie slyszal.
Ani o I-63
Kto chce - niech sumuje
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Interstate_High
ways
J.
-
24. Data: 2013-08-26 19:04:14
Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Sun, 25 Aug 2013, J.F. wrote:
> Zelbet jest znany od wiekow
Prosiłbym bez zaokrągleń.
O ile teza że beton jest znany od tysiącleci ujdzie w tłoku,
bo co starożytni Rzymianie ponastawiali to ich, żelazo tym bardziej,
o tyle samego mnie też dziwi, że żelbet nawet na 200 lat
naciągnąć się nie da.
Jakoś tak nikt nie próbował :>
Widocznie fakt "wiązania na mokro" słabo kojarzył się
z ochroną stali przed korozją.
Przy okazji wylosowane z gugla do rzucenia okiem:
http://www.przegladbudowlany.pl/2012/10/2012-10-PB-1
3-18_raczkiewicz.pdf
> U nas na drogi nie stosowany - nie wiem, niedobry, czy za drogi ..
Możliwa jest jeszcze wersja "lobby".
pzdr, Gotfryd
-
25. Data: 2013-08-26 22:55:28
Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
>
> Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis
> sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy
> potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac.
http://www.castrolprofessionalacademy.pl/upload/file
s/strefa_wiedzy/samochod/uklad_jezdny/mechanika_tocz
enia_kola.pdf
-
26. Data: 2013-08-26 23:40:23
Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 26 Aug 2013 19:04:14 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
> On Sun, 25 Aug 2013, J.F. wrote:
>> Zelbet jest znany od wiekow
> Prosiłbym bez zaokrągleń.
> O ile teza że beton jest znany od tysiącleci ujdzie w tłoku,
> bo co starożytni Rzymianie ponastawiali to ich, żelazo tym bardziej,
> o tyle samego mnie też dziwi, że żelbet nawet na 200 lat
> naciągnąć się nie da.
Ale te niecale 200 lat to sie na 3 wieki rozciagaja, wiec moglem
napisac "od wiekow" :-)
>> U nas na drogi nie stosowany - nie wiem, niedobry, czy za drogi ..
>Możliwa jest jeszcze wersja "lobby".
Mysle ze to ma ogolnoeuropejski zasieg.
No chyba ze masz na mysli lobbying amerykanskich hut :-)
J.
-
27. Data: 2013-08-27 07:58:59
Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
W dniu 2013-08-26 22:55, John Kołalsky pisze:
>
> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
>
>>
>> Osobiscie jakos wole jechac po asfalcie. Beton wydaje mi sie jakis
>> sliski ... ale moze to bezpodstawne wrazenie, w koncu te szkopy
>> potrafia w deszczu po tym betonie 150 jechac.
>
> http://www.castrolprofessionalacademy.pl/upload/file
s/strefa_wiedzy/samochod/uklad_jezdny/mechanika_tocz
enia_kola.pdf
>
Dlatego w stanach są te ograniczenia do 120km/h max 130 z groszami na
autostradach.
--
Krzysiek
-
28. Data: 2013-08-27 09:42:50
Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Od: Jan45 <j...@w...pl>
W dniu 2013-08-25 16:27, Krzysztof 45 pisze:
> (...) Hitler miał lepszą i
> kasy za to nie brał.
Niemiaszki brały robociznę nie płacąc robotnikom.
Tak się robi w czasie okupacji i wojny. Zatrudnia
się niewolników. Czyli więźniów i innych zniewolonych.
W ZSRR też to odkryto, zwłaszcza przy budowach dróg
wodnych i kolei.
Człowiek wolny musi dostać zapłatę, a nasi gangsterzy
-banksterzy nie za bardzo mają ochotę dzielić się
"swoimi" pieniędzmi z maluczkimi. Co najwyżej z politykami
co ważniejszymi się podzielą. Im mniej zamożny kraj,
tym większy dystans między właścicielem a najmitą.
I tym gorsza robota. Chyba że właściciel był faraonem,
wtedy piramidy przetrwają i trzy tysiące lat. Ale
dziś tak się nie dzieje. Nasze stadiony, lotniska
i przede wszystkim koleje są tego dowodem. Aż mnie
skręca, kiedy widzę, że od kilkunastu lat (!) nie można
normalnie jechać pociągiem z Gdańska do W-wy. Trwa
remont torów i dworców. A dowodzą tym magnaci
z byłej PKP.
W tej sytuacji nie spodziewajmy się wysokiej jakości.
Z niewolnika nie będzie robotnika. Może nasze wnuki
doczekają zmiany... My cieszmy się, że jakoś tam
się da jechać. Tu i ówdzie nawet dość szybko. I koleją,
i samochodem, i samolotem.
Jan
-
29. Data: 2013-08-27 23:39:01
Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Od: kakmar <k...@g...com>
Dnia 26.08.2013 Adam <a...@p...onet.pl> napisał/a:
>
> To jest międzystanowa. Auto tam przejeżdża pewnie jedno na tydzień.
> Droga ładnie załatana, jak jedziesz to tylko widzisz "wzorki" z
> poprawek, ale raczej ich nie czujesz - droga gładka jak stół.
>
> Pomimo, że klimat podzwrotnikowy i duże gradienty temperatur, to jednak
> tam asfalt nie spływa.
>
To jest właśnie jak dla mnie nie do ogarnięcia, tam połatana może być
równa, u nas nowa jest nierówna. Tak przejechałem się po łączniku S2-DK7
szumnie nazywanym południową obwodnicą... Jak to możliwe że coś takiego
ktoś dopuścił do ruchu?
--
kakmaratgmaildotcom
-
30. Data: 2013-08-29 13:47:23
Temat: Re: Z pozdrowieniami dla partaczy GDDKiA
Od: komar <k...@1...cc>
W dniu 2013-08-27 23:39, kakmar pisze:
> Dnia 26.08.2013 Adam <a...@p...onet.pl> napisał/a:
>>
>> To jest międzystanowa. Auto tam przejeżdża pewnie jedno na tydzień.
>> Droga ładnie załatana, jak jedziesz to tylko widzisz "wzorki" z
>> poprawek, ale raczej ich nie czujesz - droga gładka jak stół.
>>
>> Pomimo, że klimat podzwrotnikowy i duże gradienty temperatur, to jednak
>> tam asfalt nie spływa.
>>
> To jest właśnie jak dla mnie nie do ogarnięcia, tam połatana może być
> równa, u nas nowa jest nierówna. Tak przejechałem się po łączniku S2-DK7
> szumnie nazywanym południową obwodnicą... Jak to możliwe że coś takiego
> ktoś dopuścił do ruchu?
>
Gdzie tam masz nierówności?