  • 11. Data: 2010-02-05 00:46:32
    Temat: Re: Z dysku twardego zniknely pliki - same przez sie!
    Od: tokelau <e...@g...com>

    On 4 Lut, 23:05, MAR <m...@s...org> wrote:

    > Widziałem już takie cuda na zainfekowanym systemie. Sprawcą znikania
    > plików był program antywirusowy.

    Znikaja pliki worda i graficzne. Antywirus Avira nie dostal pozwolenia
    na automatyczne robienie co mu sie chce.

    > Nawet nie wiadomo, jaki to system plików.

    NTFS.

  • 12. Data: 2010-02-05 00:50:02
    Od: tokelau <e...@g...com>

    A z czego wynikaja nieudane proby realokacji (bo gdyby to byly udane
    realokacje to Reallocated Sector Count tez by pokazywal 4, a pokazuje
    0 - zob. obrazek w linku w pierwszym poscie w watku)?

  • 13. Data: 2010-02-05 07:49:41
    Od: "Szczesiu" <s...@p...pl>

    > Ja nigdy nie skanuję dysku i mi zginęła jedna płyta z piosenkami w mp3 i
    > parę pojedyńczych. Na drugiej partycji, nie systemowej.
    > Wczoraj patrzę, a katalog pusty. Wygląda to tak jakby mi ktoś zdalnie
    > wykradał te pliki, ale ja nikomu nic nie udostępniam i netbios mam
    > wyłączony. Czy to możliwe, żeby WMP 12 podczas odtwarzania wykradał czy
    > usuwał z dysku utwory?

    Jak najbardziej, to standardowe zachowanie tego programu i dlatego wiele
    osób określa go mianem kleptomana.

  • 14. Data: 2010-02-05 10:06:14
    Od: "Robbo" <r...@...luv.spam.com>

    Uzytkownik "tokelau" <e...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...

    > Co prawda zdarza sie, iz komputer sie co jakis czas zawiesza i trzeba
    > go restartowac (taki restart jednak nie powinien powodowac utraty
    > plikow), ale to najczesciej wina przegrzewajacego sie hardware lub
    > braku kontaktu, a nie systemu Win XP

    Jak dla mnie to najistotniejszy sek problemu. Co to znaczy komputer sie
    zawiesza? Trzeba to wykryc i naprawic/wymienic wadliwy komponent. Przyzcyna
    zawieszen moze byc hardware ale równiez software - w takim przypadku
    istnieje podejrzenie jakiegos wirusa/spyware lub innego smiecia.
    Sprawny komputer pracuje godzinami bez zadnego zawieszania. Moje komputery
    (te które kupowalem/konfigurowalem) potrafia pracowac tygodniami bez
    zawieszen (24h/7) w biurach/domach.

    Zawieszenie sie komputera zle wrózy - zdecydowanie oznacza jakis problem i
    owszem w takim przypadku problemy z systemem plików sa jak najbardziej
    prawdopodobne.

    --
    rb

  • 15. Data: 2010-02-05 15:14:36
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-05 08:49, Szczesiu pisze:

    > Jak najbardziej, to standardowe zachowanie tego programu i dlatego wiele
    > osób określa go mianem kleptomana.

    Nie jest zaznaczona w WMP 12 opcja "Usuń pliki z komputera po usunięciu
    ich z biblioteki", więc nie rozumiem.

    --
    animka