  • Data: 2009-09-03 12:54:47
    Temat: Re: Z czego Kawasaki robi te ramy?
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Wrz, 14:44, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > A jakbys mial XX-a to przy czyms takim wyrywa wspawane w rame bolce na
    > ktorych wisi owiewka i zamiast wgniecenia masz konkretna dziure i rame
    > do wymiany.

    O to już mi się lepiej zrobiło. W tym przypadku warto jest mierzyć
    ramę czy olać? Albo jest ktoś kto to potrafi wyciągnąć?
    > Teoretycznie ta powinno Ci ta srube po prostu zeszlifowac o asfalt, bez
    > szkody dla ramy. Moze leb sruby o cos zawadzil i zamiast sie urwac to
    > wygial gniazdo gwintu w ramie.

    Śruba jest głęboko "w owiewce" i nie wystaje. O glębę przyjebała
    owiewka (nie wiem dlaczego nie poszła w mak) która opiera się o
    powierzchnię ramy (i jest dociśnięta śrubą) i wcisnęła powierzchnię
    tak o 4mm do środka, nie jest wygięte gniazdo ani nic tylko
    "zapadnięta" powierzchnia.

    --
    Artur