  • 1. Data: 2011-07-23 06:59:46
    Temat: Z cyklu popsuł się kask i jaki teraz
    Od: "frulik" <f...@i...pl>

    Budżet do 700zł.
    Wymagania: szczękowy, blenda, antifog, deflektor podbródka.
    Obecnie mam NAXA i ułamał się zaczep do podnoszenia szczęki
    Naxy już nie chcę raczej.
    Przymierzałem LS2 i jakoś mnie uwierał.
    Przymierzałem Cabega Konda i leżał ok, ale podobno mechanizm blendy, który
    jest na górze jest niewygodny i robią się zawirowania powietrza.
    Co mógłbym jeszcze poszukać godnego uwagi ?
    Niestety nigdzie nie chcą pożyczyć kasku na "chwilę" tłumacząc, że zdjęcie
    folii z szyby oznacza, że kask jest używany i nikt tego nie kupi (trochę to
    rozumiem, ale z drugiej strony sklep mógłby mieć szybkę na takie sprawy)

  • 2. Data: 2011-07-23 20:51:20
    Temat: Re: Z cyklu popsuł się kask i jaki teraz
    Od: wilqu5 <w...@g...com>

    On 23 Lip, 08:59, "frulik" <f...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Obecnie mam NAXA i u ama si zaczep do podnoszenia szcz ki
    > Naxy ju nie chc raczej.
    > Przymierza em LS2 i jako mnie uwiera .
    > Przymierza em Cabega Konda i le a ok, ale podobno mechanizm blendy, kt ry
    > jest na g rze jest niewygodny i robi si zawirowania powietrza.
    > Co m g bym jeszcze poszuka godnego uwagi ?
    > Niestety nigdzie nie chc po yczy kasku na "chwil " t umacz c, e zdj cie
    > folii z szyby oznacza, e kask jest u ywany i nikt tego nie kupi (troch to
    > rozumiem, ale z drugiej strony sklep m g by mie szybk na takie sprawy)

    Witam,

    jeśli chodzi o LS2 to polecam przymierzyć model Ride. Jest to nowszy
    model od delta i innych podobnych z otwieraną szczęką a z tego co sam
    mierzyłem to bardzo wygodny a i szybka ma wejście pod pinlocka.

    Tom

  • 3. Data: 2011-07-23 21:06:26
    Od: "frulik" <f...@i...pl>

    W artykule
    b.googlegroups.com,
    niejaki(a): wilqu5 z adresu <w...@g...com> napisał(a):

    > jeśli chodzi o LS2 to polecam przymierzyć model Ride. Jest to nowszy
    > model od delta i innych podobnych z otwieraną szczęką a z tego co sam
    > mierzyłem to bardzo wygodny a i szybka ma wejście pod pinlocka.

    Właśnie Ride przymierzałem. Sprzedawca mówił, że ma antifog, więc po co
    jeszcze pinlock (chyba, że sprzedawca się "pomylił") ?
    P.S. A co myślicie o Airoh sv55-s ?

  • 4. Data: 2011-07-23 22:31:57
    Temat: Re: Z cyklu popsuďż˝ siďż˝ kask i jaki teraz
    Od: darjerz <darjerz!s...@p...onet.!spam.pl>

    Dnia 23.07.2011 08:59, frulik napisał:
> [...]
    > rozumiem, ale z drugiej strony sklep m?g?by mie? szybk? na takie sprawy)

    Mam Caberga Konde ogólnie, co do mechanizmu bledy, mnie nie
    przeszkadza ale kask przy 130/140 już jest dobrze głośny (na dłuższa
    trasę bez zatyczek to udręka). W mieście Wrocław jeżdżę z otwartą
    szczęką (no wyjątki są :D) i powiem Ci że blenda w miarę chroni oczy
    przed owadami, za to jednak jest luz w uszczelniaczu pod szczęka po
    zamknięciu kasku, mimo że był nieźle dopasowany.

    --
    \\||// pozdrawiam | OUTLOKOWICZE wiecie co to MIME? |
    <@____&~ DARJERZ | Ustawcie proszę prawidłowe kodowanie !|

  • 5. Data: 2011-07-25 20:06:08
    Od: "frulik" <f...@i...pl>

    > Właśnie Ride przymierzałem. Sprzedawca mówił, że ma antifog, więc po
    > co jeszcze pinlock (chyba, że sprzedawca się "pomylił") ?
    > P.S. A co myślicie o Airoh sv55-s ?

    Gdzie w w rejonie Warszawa / Piaseczno można przymierzyć i kupić Airoh
    sv55-s ?
    Jest w Uhma bike na modliskiej, ale to strasznie daleko ode mnie. Jest
    jakieś miejsce bliżej Piaseczna ?

  • 6. Data: 2011-07-25 20:09:30
    Temat: Re: Z cyklu popsu? si? kask i jaki teraz
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-25 22:06, frulik pisze:

    > Gdzie w w rejonie Warszawa / Piaseczno mo?na przymierzyae i kupiae Airoh
    > sv55-s ?
    > Jest w Uhma bike na modliskiej, ale to strasznie daleko ode mnie. Jest
    > jakie? miejsce bli?ej Piaseczna ?

    W Moto-akcesoriach w Raszynie powinni mieć,zazwyczaj mieli jakieś Airohy.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2011-07-25 20:59:37
    Od: "frulik" <f...@i...pl>

    W artykule news:4e2dcd79$0$2487$65785112@news.neostrada.pl,
    niejaki(a): Monster z adresu <a...@o...pl> napisał(a):

    > W Moto-akcesoriach w Raszynie powinni mieć,zazwyczaj mieli jakieś
    > Airohy.

    Na stronie nie mają (wczoraj patrzyłem), ale faktycznie zadzwonić można.