  • Data: 2014-04-11 20:00:53
    Temat: Re: Z cyklu "kamerka" - SPS11279
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik misiek d...@g...pl ...

    > a co ma wlaczenie kierunku do zmiany pasa ?
    > pani sobie tylko sygnalizuje, nie moze wymuszac pierwszenstwa.. ustepuje
    > temu ktory jedzie po swoim pasie.

    Nie pamietasz sytuacji z BMW?
    Zaraz sie dowiemy, ze to wina Grzeisa bo nie zachował bezpiecznego odstepu
    ;-P

    Błąd jakich wiele na drodze. Zakręt, moze akurat tak wypadło, żen ie
    widziała cię w lusterku. Zdarza się. Jakby spojrzała jeszcze przez ramię
    oprócz lusterka to pewnie by cię widziała, ale kto tak robi...