  • 31. Data: 2010-05-15 07:02:24
    Temat: Re: Z cyklu głupich pytań - jak wytrzymałe jest sprzęgło?
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    news:hsiti2.4eo.0@poczta.onet.pl...

    > I co zamierzałbyś zrobić z tymi uwagami i potwierdzeniem ich wysłania???
    > Jakie to "zabezpieczenie"?

    Jasne. Podstawowa gadka, ze strony serwisu, w takich sytuacjach to "Ale pan
    tego nie zgłaszał wcześniej a teraz chce pan na nasz koszt mieć nowe
    sprzęgło" W Polska należy wiedzieć, że "Nie ważne jak było, ważne jak jest w
    dokumentach".

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 32. Data: 2010-05-15 16:15:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <A...@g...lp> wrote in message

> [...]
    > sprzęgło" W Polska należy wiedzieć, że "Nie ważne jak było, ważne jak jest

    Dalej nie rozumiem - tarcze sprzęgła czy klocki hamulców NIGDY nie
    podlegają żadnym gwarancjom bo są elementem który zwyczajnie
    się zużywa w każdym samochodzie w zależności od sposobu jazdy
    szybciej lub wolniej.

  • 33. Data: 2010-05-15 16:35:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 May 2010 09:15:18 -0500, Pszemol wrote:
> [...]
    >podlegają żadnym gwarancjom bo są elementem który zwyczajnie
    >się zużywa w każdym samochodzie w zależności od sposobu jazdy

    Jakos kiepsko cie uswiadomili w kraju gdzie ponoc organizacje
    konsumencje maja sie dobrze :-)

    Jak w tydzien po zakupie okladzina klocka sie odklei od blachy to
    uznasz ze sie zuzyla ? I powiedzmy ze jeszcze wykazuje pelna grubosc i
    nie ma sladow przegrzania.

    Ba - jak sie nawet naprawde zuzyje, to tez mozesz miec pretensje ze
    podejrzanie szybko sie sciera. Zazwyczaj spuszcza cie na drzewo,
    ale w uzasadnionych przypadkach .. szczegolnie jak sie okaze ze nie
    jestes sam, a mozna DOT napuscic, bo to zagraza bezpieczenstwu :-)

    J.

  • 34. Data: 2010-05-15 16:42:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > ale w uzasadnionych przypadkach .. szczegolnie jak sie okaze ze nie
    > jestes sam, a mozna DOT napuscic, bo to zagraza bezpieczenstwu :-)

    Mówimy o zużyciu okładzin sprzęgła w przypadku nieostrożnego
    holowania... Zakładam (może niesłusznie) że holowanie nie miało
    miejsca w dzień po instalacji nowych tarcz sprzęgła, a więc nie masz
    jak udowodnić że sprzęgło zużyło się zbyt szybko, a w szczególności
    nie masz jak udowodnić że za to zużycie odpowiada właśnie holujący...

  • 35. Data: 2010-05-15 19:14:01
    Temat: Re: Z cyklu glupich pytan - jak wytrzymale jest sprzeglo?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Uzytkownik "mw" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    q.googlegroups.com...
    > [...]
    > Lekko w temacie, nie prosciej by bylo lewarek wyciagnac zdjac kolo
    > wziac mlotek kawalek deski, i przy*dolic mlotkiem poprzez deske?

    Moze i prosciej, ale ja niestety nie mialem na to czasu, a samochód i tak
    mialem odstawic do serwisu w zwiazku z czym innym.

    J.

  • 36. Data: 2010-05-15 19:47:23
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > podlegają żadnym gwarancjom bo są elementem który zwyczajnie
    > się zużywa w każdym samochodzie w zależności od sposobu jazdy

    Sposób "załadunku" na lawete jest tutaj najważniejszy.

    --
    pozdrawiam
    kml