  • Data: 2018-06-18 14:46:28
    Temat: Re: Z cyklu czyja wina
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Ja być może tak jak i Ty staram się w zabudowanym nie przekraczać 50 km/h ponad
    limit, wiec częściej wyprzedzam niż jestem wyprzedzany, ale w sporze miedzy dwojgiem
    łamiących przepisy czyli: jeden jedzie przepisowo lewym pasem, a drugi dogania go
    jadąc z nadmierną wzgl. przepisów prędkością - będę bronić tego pierwszego.

    ten z Forda bez pomocy Jacka (ten w Mietku) i Placka (ten w Mazdzie) nie wyladowalby
    z dziecmi w szpitalu, jego wina jest bezsporna natomiast warto wiedziec kto jeszcze
    przyczynil sie do zdarzenia

    --Ogólnie w komentarzach pod artykułami dot wypadków (głownie na autostradach)
    obwinia się czasem osoby jadące (wyprzedzające) lewym pasem z prędkościami 100-120
    km/h, a przecież przyczyna wypadku to nadmierna prędkość wariata przyspawanego do
    lewego pasa przy 200 km/h.

    w Polsce jest 140 km/h i tego sie trzymajmy, szybciej moze tylko BOR/SOP i byly
    minister wojny lub byla premier oraz oczywiscie urzedujacy prezydent o ile do BMW
    nowe laczki kupili :-)

    --Fajnie jest szybko pojeździć, ale na pustej autostradzie, a zbliżanie się do sznura
    tirów i trochę szybszych osobowych z taką prędkością to idiotyzm.

    i w tym miejscu zawsze przypomina mi sie autokar LOREK ktory wyprzedzal na A1 dwa
    wyprzedzajace sie TIR-y, Niemiec ktory nadlatywal 200 km/h swoim Audi chyba nie do
    konca mogl w to uwierzyc bo tak pozno zaczal hamowac ze az awaryjne sie wlaczyly