  • 11. Data: 2019-04-11 11:03:31
    Temat: Re: Z cyklu co kupić? - 2 auto w rodzinie
    Od: laisar <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 09:46:42 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Sandero miało iso-fixy? Coś mi się nie wydaje, chyba że były za dopłatą.

    Miało, od samego początku, od najniższej wersji w standardzie.

    > natomiast z "niskością" może być problem.

    1534 mm nie wydaje mi się jakąś szalenie ponadnormatywną wielkością, ale to już
    wątkotwórca może sam sobie porównać z potrzebami.

  • 12. Data: 2019-04-11 11:20:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 11 Apr 2019 02:03:31 -0700 (PDT), w
    <1...@g...c
    om>, laisar <k...@o...pl>
    napisał(-a):

    > Miało, od samego początku, od najniższej wersji w standardzie.

    Ach, to te pręty to ISOFIX... Nawet nie wiedziałem, nigdy nie korzystałem :)

  • 13. Data: 2019-04-11 13:15:14
    Od: "jarek d." <d...@t...pl>

    W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 23:59:57 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Franc k...@g...com ...

    > Do multipli wejda ale tam chyba isofixa nie ma...
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
    > same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski

    Ale multipla dosyć wysoka.
    Poza tym żona się nie zgodzi ;)
    --
    jarek d.

  • 14. Data: 2019-04-11 13:17:17
    Od: "jarek d." <d...@t...pl>

    W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 22:10:16 UTC+2 użytkownik Franc napisał:
> [...]
    niskiego garażu w piwnicy), a na tylnej kanapie muszą się zmieścić 3 foteliki.

> [...]
    jeden przejściowy na pas samochodowy nie wejdzie i koniec. Może jakaś salonka
    segmentu D by dała radę. Ale masz mały budżet i może być problem.

    Jeżdżę obecnie C4 Picasso i chciałem coś mniejszego, jako auto "awaryjne".
    Chyba muszę zweryfikować założenia.
    --
    jarek d.

  • 15. Data: 2019-04-11 13:19:16
    Od: "jarek d." <d...@t...pl>

    W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 11:03:32 UTC+2 użytkownik laisar napisał:

    > Miało, od samego początku, od najniższej wersji w standardzie.

    > 1534 mm nie wydaje mi się jakąś szalenie ponadnormatywną wielkością, ale to już
    wątkotwórca może sam sobie porównać z potrzebami.

    Nie brałem Daćki pod uwagę, ale zobaczę, bo nie wygląda to źle.
    --
    pozdrawiam
    jarek d.

  • 16. Data: 2019-04-11 16:38:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-04-2019 o 23:36, laisar pisze:

    > Technicznie są niemal identyczne,

    Tylko że Sandero nie ma żadnego z plusów, które powodują inną ocenę MCV.
    To jest zwykły, źle wykonany i badziewny dupowóz.

    MCV to co innego, ładowność, przestrzeń itd są z innej bajki.

  • 17. Data: 2019-04-11 16:40:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    om>, laisar <k...@o...pl>

    > Sandero miało iso-fixy? Coś mi się nie wydaje, chyba że były za dopłatą.
    >
    > Poza tym popieram propozycję. Auto jest imponująco szerokie (więc 3 foteliki
    > nie będą problemem),

    W sensie, że kanapę ma szerszą niż kompakty?
    Ciekawe, bo Duster miał węższą.....

  • 18. Data: 2019-04-11 21:50:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Jeżdżę obecnie C4 Picasso i chciałem coś mniejszego, jako auto "awaryjne".
    > Chyba muszę zweryfikować założenia.

    kup więc xsarę picasso. jeszcze w dieslu z silnikiem rhy. za 5 tyś czy
    coś koło tego. naprawisz raz i pojeździsz nią do zezłomowania.
    3 fotele wejdą, ale isofixa raczej niema.

    ToMasz

  • 19. Data: 2019-04-12 10:55:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    om>, laisar <k...@o...pl>

    > W sensie, że kanapę ma szerszą niż kompakty?
    > Ciekawe, bo Duster miał węższą.....

    Nie wiem jak tam w Dusterze, ale Sandero ma imponującą szerokość jak na
    zaledwie 4m długości (jest szersza niż auta klasę wyżej).
    Ale to trzeba zweryfikować w praktyce (miarka i tylna kanapa) albo pogrzebać w
    necie.

  • 20. Data: 2019-04-12 17:38:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    om>, laisar <k...@o...pl>

    > Nie wiem jak tam w Dusterze, ale Sandero ma imponującą szerokość jak na
    > zaledwie 4m długości (jest szersza niż auta klasę wyżej).

    Auta klasę wyżej to kompakty i zapewniam Cię, że są szersze.
    Może nie wszystkie, ale te normalne na pewno.