  • Data: 2014-06-21 20:45:16
    Temat: Re: Z cyklu audiovoodoo...
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik A.L. napisał:
    > On Sat, 21 Jun 2014 11:50:42 +0100, AlexY <a...@i...pl> wrote:
    [..]

    > Igla diamentowa. umocowana jest w metalowym "trzymaczu". Koniec

    Igła jest metalowa, sam jej czubek to diamentowy stożek

    > trzynacza znajdukesie mniej niz milimetr od plyty. Naladowana plyta
    > moze sie rozladowywac pzrez trzymacz, powstaka wedy male iskry meidzy
    > pluta a trzymaczem.Te wyladowania doskonale indukuja prady w cewkach
    > pzretwornika magnetycznego. Nawet jezeli jest dobrze ekranowany

    Zlituj się, gdzie niby ta iskra ma pójść?
    http://ovh.nowyelektronik.pl/img/p/82831-36694-thick
    box.jpg

    > Wyjmij plyte z folowej koperty i przybliz powoli palec. Uslyszasz

    Uwierz mi że z moją wadą słuchu nie usłyszę

    > tzraski. To sa wlasnei wyladowanai elektryczne. Iskry zoabczysz jak w
    > pokoju bedzie zupelnie ciemno. Dlatego tez wszyscy sie staraja zeby
    > plyty nei byly naladowene. Poczawszu od anty-elektrostatycznych
    > kopert, po wykladzine talerza gramofonu z pzrewodzacego materialu.

    Znaczy dlaczego? Bo iskra może strzelić jak wyciągasz płytę z folii?
    Błagam..

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html