  • Data: 2010-06-16 08:27:20
    Temat: Re: Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-15, LukeB <g...@o...pl> wrote:
    > Na koniec Pan ogolnie stwierdzil, ze pluje sobie w brode i duzo lepiej
    > zrobil by kupujac stara Honde.
    >
    > Pozostawiam do wiadomosci ogolu - a noz ktos wpadnie na pomysl, ze
    > tanim kosztem bedzie mial nowy i bezawaryjny sprzet do jazdy.

    Ja wkleje juz ktorys raz z kolei:

    <http://william350.w.interia.pl/motocykl.html>

    Przykladowo:

    13k:
    - Wymieniłem szpilki mocujące wydech na śruby (szpilki popękały od temperatury)

    31k:
    - Nowa dźwignia zmiany biegów (poprzednia miała już mega luzy)
    - Nowa głowica (kompletna, z zaworami, sprężynami, dźwigienkami)
    [...]
    - Nowe przednie zawieszenie (kompletne lagi z goleniami)
    [...]
    - Nowe sprzęgło (kompletne)
    [...]
    - Nowy gaźnik
    [...]
    - Nowa instalacja elektryczna (poprzednia się spaliła)
    - Nowa stacyjka (poprzednia się spaliła)

    To juz chyba w WSK175 mniej robilem :-) A za 3k to mozna dostac ladna
    MZ ETZ 251.

    --
    Artur
    ZZR 1200