eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZ cyklu: CO WYBRAC? Poleasingowy, 2008r, Diesel, Automat, Audi A6 czy BMW 5 ? › Re: Z cyklu: CO WYBRAC? Poleasingowy, 2008r, Diesel, Automat, Audi A6 czy BMW 5 ?
    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z cyklu: CO WYBRAC? Poleasingowy, 2008r, Diesel, Automat, Audi A6 czy
    BMW 5 ?
    Date: Thu, 03 Nov 2011 22:26:39 +0100

    W dniu 2011-11-03 22:09, topek pisze:

    > A mnie sie bardzo podoba.
    > Granatowy kombik z blekitnymi szybami wyglada zacnie :)

    Wiesz - o gustach nie ma co dyskutować.
    Mnie najbardziej podobał się stary okular W210.
    Bo wyglądał jak szafa Gdańska, jak betonowy kloc.
    Jak był czarny na dużych kołach, to był mega pener. ;
    (http://www.miejski.pl/slowo-Pener)

    W211 jakoś "zmalał" w oczach.

    > No tak, bo sam jezdzisz :)

    I na razie mnie nie zawiódł. Wygląd ma również mało
    delikatny. BTW to ja lubię takie klimaty: X6 to taki bandyta
    z wyglądu, ale auto nie do jazdy.

    > Mnie interesuje E61 ;)
    > 520d + automat to na ta chwile moj cel zakupu.
    I bardzo dobrze. Sam zrobiłem jakieś 150 kkm E90/E91 z silnikiem
    163 KM i żyje. To nawet na mokrym potrafiło bokiem latać.

    > I w starej ze 163km tez daje rade.

    Te konie to nigdy nie są koniom równie. Ten sam silnik w cięższej
    kaście potrafi mieć więcej KM.

    > Gomulka-kredens
    A co do wnętrza '5' to jeszcze pozostaje kwestia doboru koloru
    tapicerki, deski oraz elementów drewnianych/aluminiowych. Niektóre
    kompozycje są ładne, a inne koszmarne. Może trafiłeś na same koszmary.

    :)

    > :)

    > Z zewnatrz piatka jest rownie ladna jak audi (zwlaszcza tyl), ale srodek
    > ma fatalny.

    > No to sie nie zgodze.
    > Audi od ostatnich 5 lat w DE uchodzi za wzor uzywanych materialow i
    > jakosci spasowanego wnetrza.
    > Niemiecka prasa, ale i znajomi niemcy mowia, ze Audi to Meßlatte dla
    > reszty :)

    Zarówno MB, BMW jak i Audi stanową czołówkę klasy premium. Od lat
    badania rynku mówią, że MB to nr 1 w tej klasie. A czy BMW czy Audi
    jest na 2. miejscu? No IMO nie ma to znaczenia. Chociaż mi się wydaje,
    że jednak BMW. BMW to nadal oddzielna firma. I powiedzmy, że wszystko
    robi "sama". Ma unikalne płyty podłogowe, silniki itp. A wiele elementów
    spotykanych w Audi jest w innych autach grupy. Np. Centralny wyświetlacz
    w Yeti wygląda tak samo jak w A4 i ma te same funkcje. Tak samo się to
    obsługuje kierownicą. Jak w Yeti otworzysz pokrywę silnika, to na wielu
    elementach jest logo Audi. Czy to oznacza, awans dla skody, czy upadek
    Audi? Mnie tam to wali.

    co do BMW na 2. miejscu, to tylko moje zdanie i nie będę się
    o to sprzeczał.

    > Moj znajomy takie ma.
    > Pocisk nie auto.
    Szczególnie zaczipowany na 306 KM i prawie 700 Nm. :)