  • Data: 2002-02-08 21:18:36
    Temat: Re: Z Polboksu do Ipartners, czyli droga przez mękę
    Od: Leszek Krupiński <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Ship log, stardate: [-30]7984.1, Jacek Zapala reports:
    > podstawie adresów docelowych. I jeśli jakiś adres docelowy (np. ten,
    > który podałeś) jest adresem TPSA, to jest routowany do TPSA i choćby
    > jakiś admin mówił, że "to łącze jest jakoś powiązane z ipartnersami",
    > to pakiet wygenerowany poza ipartners do tego adresu poprzez ipartners
    > iść nie będzie. Po prostu taki router przy podejmowaniu decyzji gdzie
    > to posłać bierze pod uwagę informację "to jest adres TPSA" oraz
    > "pakiety do TPSA ślę tędy a tędy".

    To akurat wiem, dlatego nierozumiałem, jak takie coś (dodatkowy alias IP
    na serwerze) może podnieść przepustowość łącza "w świat", skoro i tak w
    DNSach jest IP polpakowe. No ale nie ważne. Aż tak bardzo mnie to nie
    interesuje skoro łącze już działa.

    --
    [ Silly is a state of mind, stupid is a way of life ]
    [ http://www.leon.w-wa.pl/ ] | [ pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/ ]