  • 31. Data: 2011-04-23 19:41:06
    Temat: Re: Z Celerona 3.2 na P4 3.2 (LGA 775)
    Od: Triple Canopy <t...@i...eu>

    Zakarm wrote:

    > Preskota nie popedzisz na wyzsze czestotliwosci sam mam D820 2.8 GHz i
    > pedze go na 3.6GHz kompletny komputer pobiera 120W
    > 4GB DDR2 1000GB HDD grafa X1250 2xDVD

    W idle? To obciąż go LinX'em czy innym Orthosem. Nawet kompletnie
    niepodkręcone D820 w połączeniu z biurowym "golcem" (integra Intela, 1
    HDD, 1 optyczny, 2 GiB pamięci, płyta mATX) ciągnie przy w pełni zajętym
    CPU "skromne" 170 W. Czyli tyle co przykładowo podkręcony na 3.6 GHz C2D
    (technologia 45 nm) z podkręconym GF9600GT, kilkoma dyskami i
    dodatkowymi "bajerami", katowany w trybie 3D (wymagająca gra).

  • 32. Data: 2011-04-24 07:52:46
    Od: "Taz" <t...@p...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Zakarm" <t...@s...com> napisał w wiadomości grup
    >
    > e1400 czy e2160 zuzywa mniej niz polowe tej energii i zostawia go
    > spokojnie w tyle w 99% zastosowan i to bez podkrecania, po podkreceniu
    > beda dwa razy szybsze

    No to ciekawe, rzeczywiście TDP dla E2160 65W. Czy jest rzeczywiście lepszy
    od D820, no bo napewno D820 jest lepszy od mojego D351 (namieszałem)

    Czyli z trzech wyżej wymienionych najlepiej wypadałby extreme, chociaż ma
    tylko 2 x 1.8 ?

    Widzę, że jest w technologii 65nm

    A FSB nie przeszkadza? Teraz pracuje na 133, a E2160 na 200.
    Na tym się nie znam. Prędkość szyny sama się pzrestawi? (Magistrala FSB
    rzeczywista częstotliwośc tatktowania QDR).
    Marcin Leśniak

  • 33. Data: 2011-04-24 12:32:25
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Taz" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Na tym się nie znam. Prędkość szyny sama się pzrestawi? (Magistrala FSB
    > rzeczywista częstotliwośc tatktowania QDR).

    Ja mam teraz E2140 pędzone na magistrali 333MHz co daje 2,6GHz. Żeby mieć
    3GHz musiałbym trochę z napięciami kombinować.
    Kumpla E2160 biegnie spokojnie na 2.4GHz

    --
    Irokez