  • Data: 2012-01-23 19:06:31
    Temat: Re: Yeti na szczęście się nie załapie
    Od: Gabriel'wilk' <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-23 18:57, to pisze:
    > begin Gabriel'wilk'

    > Uważaj, bo się przestraszę i będzie z tego groźba karalna.

    Komitet nie był od straszenie :-)
    > PS. A tak poza tym Ty normalny jesteś? Przyszedłeś nagle na grupę,
    > piszesz jakieś głupoty, obrażasz ludzi, prowokujesz, a potem masz
    > pretensje, że ktoś Ci odpisze na podobnym poziomie.

    Kolego na PMSie to ja od 1999 r. jestem, więc znowu piszesz nieprawdę
    :-) Nikogo nie obrażam i nie prowokuję, tylko Ty jesteś dziwakiem co ma
    zawsze racje i nie umie merytorycznie odpowiedzieć na żaden post tylko
    wypisujesz ludowe mądrości i czepiasz się wszystkich jak dzieciak z
    podstawówki - przekonujesz mnie tylko do jednego, że nie warto dalej
    czytać PMSu przez takich osobników jak Ty - przykre to ale prawdziwe.
    Kiedyś były kłótnie i dyskusje ale merytoryczne, a teraz to zwykły
    śmietnik się z PMSu zrobił. Jak się zazwyczaj nie zgadzam z Cavallino,
    to w Twoim przypadku ma zupełną rację.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde