  • 11. Data: 2016-04-28 13:09:20
    Temat: Re: Yanosik Connect - opinie
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2016-04-28 o 10:55, sirapacz pisze:

    > 1. do poduszek masz osobną centralkę i byc moze jest pociagniety
    > bezpośrednio drut do INNEGO pinu w gnieździe (w każdym razie w moich
    > fiatach tak jest)
    > 2. jak będziesz miał w centralce informację zapisaną o odpaleniu
    > poduszek to dopóki ręcznie nie wyczyścisz pamięci (wylutowując kość) to
    > nie skasujesz świecącego się błędu

    To jest akurat błąd, który daje się skasować, pojawia się jak grzebię
    pod konsolą centralną czyli wymontowuję i odłączam centralny panel z
    radiem i sterowaniem klimą i/lub licznik. Torque tego nie kasuje ale mój
    mechanik i owszem :) ma lepszy soft do obsługi.

    ---
    Avast.

  • 12. Data: 2016-04-28 19:55:26
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-04-28 o 11:15, jarek d. pisze:

    > Mam jeszcze pytanie odnośnie programu do obsługi tego urządzenia - w trakcie
    dyskusji Mateusz polecał konkretny program dla Grupy VAG.
    > Mnie interesuje program do Citroena C4 - czy np. Torque obsługuje wszystkie
    dostępne opcje, czy istnieje inne specjalizowane narzędzie do tego modelu?

    ELM327 ogranicza się do podstawowych danych pracy silnika udostępnianych
    przez producentów na potrzebę prostej diagnostyki w standardzie
    EOBD/OBDII zgodnej z normami ISO lub SAE.

    Dalej, jak chcesz więcej (silnik dogłebniej plus reszta osprzętu typu
    ABS/klima, itp) to już szukasz coś specjalizowanego. Do Cytryny to Lexia
    z dedykowanym interfejsem.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2016-04-28 20:37:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Torque obsługuje wszystkie dostępne opcje, czy istnieje inne specjalizowane
    narzędzie do tego modelu?

    Jak napisał Irokez, OBD/OBDII pomoże w diagnostyce i zczytywaniu /
    kasowaniu błędów. Jeżeli potrzebujesz zmieniać parametry pracy silnika
    czy jakiegokolwiek inne modyfikacje elektroniki, to te programy raczej
    nie pomogą.

    Jeżeli wystarczy diagnostyka, to bierz śmiało interfejs a apkę na
    telefon przetestuje z dostępnych która u Ciebie będzie działać tak jak
    chcesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2016-04-28 22:01:09
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-04-27 o 14:45, Lewis pisze:

    > przecież to zwykły ELM327...

    yanosik jako apk współpracuje tylko z tym hardware czy z każdym ELM?

  • 15. Data: 2016-04-28 22:35:34
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 28 Apr 2016 19:55:26 +0200, Irokez <n...@w...pl> wrote:

    >ELM327 ogranicza się do podstawowych danych pracy silnika udostępnianych
    >przez producentów na potrzebę prostej diagnostyki w standardzie
    >EOBD/OBDII zgodnej z normami ISO lub SAE.

    Nie zawsze. W Fordach, za pomocą ELMa z przełącznikiem MS/HS CAN masz
    praktycznie dostęp do wszystkiego.

    To z mojego Focusa:

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/ff/72
    /a2/ff72a29de653591068d424d80911ae49.jpg

    Tu masz Mondeo z 2001 roku, bez magistrali CAN:

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/5f/3b
    /73/5f3b73ee482da9ba6981be8492743d2b.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 16. Data: 2016-04-29 12:00:22
    Od: "jarek d." <d...@t...pl>

    W dniu czwartek, 28 kwietnia 2016 19:55:06 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:

> [...]
    >
    > Dalej, jak chcesz więcej (silnik dogłebniej plus reszta osprzętu typu
    > ABS/klima, itp) to już szukasz coś specjalizowanego. Do Cytryny to Lexia

    Aż tak głęboko, to nie chcę.
    Dzięki

    --
    jarek d.

  • 17. Data: 2016-04-29 12:00:57
    Od: "jarek d." <d...@t...pl>

    W dniu czwartek, 28 kwietnia 2016 20:37:49 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

> [...]
    >
    > Jeżeli wystarczy diagnostyka, to bierz śmiało interfejs a apkę na
    > telefon przetestuje z dostępnych która u Ciebie będzie działać tak jak

    Dzięki

    --
    jarek d.

  • 18. Data: 2016-04-29 15:13:08
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-04-28 11:15, jarek d. wrote:
> [...]
    uct&path=61&product_id=71
    uchronić silnik przed śmiertelną awarią? :P

> [...]
    dostępne opcje, czy istnieje inne specjalizowane narzędzie do tego modelu?

    Jak Citroen to tylko LEXIA jak chcesz mieć dostęp do wszystkiego.
    (Peugeoty mają swego odpowiednika Lexii - Planet)

  • 19. Data: 2016-04-29 23:06:42
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-04-28 o 22:35, j...@i...pl pisze:

    > Nie zawsze. W Fordach, za pomocą ELMa z przełącznikiem MS/HS CAN masz
    > praktycznie dostęp do wszystkiego.

    Jasne, ale to już ForScan, do Mazdy podobnie.
    Tak samo jak z "VAG'owego" interfejsu KKL szalejesz w Renault + DDT2000
    czy w Fiat/Alfa z pomocą Multiecuscan.

    Pierwotnie jednak jest jak napisałem, podając markę auta można poszukać
    co dalej...
    Akurat w Cytrynie poza Lexią to chyba nic...

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2017-06-01 23:31:00
    Od: m...@g...com

    A co byście poradzili do skody Octavii 2 2.0?