  • Data: 2009-09-15 07:29:17
    Temat: Re: Yamaha XJ6 Diversion - odczucia
    Od: August <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Wrz, 11:39, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > A jak działa skrzynia? Płynnie, cicho czy jednak z oporami przy 1 i 2?
    >
    > Ps. Wziąłeś ją (XJ6) może z wypożyczalni na Powstańców Śl.?

    Tak, w Prestige Car.

    Trudno trudne pytanie, by być obiektywnym. W każdym razie żadnego
    wiekszego postepu technologicznego w pracy skrzyni biegów nie
    zauważyłem. A zmieniam zgodnie z takim fajnym tekstem w necie. W BIGu
    to działało rewelacyjnie. W XJ6 też, choć rzeczywiście przy redukcji
    na 2. i 1. z przegazówką mogłyby ładniej wchodzić. Trzeba robić
    poprawną redukcję do jedynki przy dohamowaniu, bo potem juz nie
    znajdziesz.

    --
    pozdrav,
    August