  • Data: 2009-10-28 09:31:15
    Temat: Re: Yamaha TDR 125, problem z chłodzeniem
    Od: moonraker <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    stabil pisze:

    > Nie, ciśnienie z cylindra przedostaje się gdzieś do układu chłodzenia,
    > i wywala płyn do zbiornika wyrównawczego. Wygląda na to, że dzieje się
    > to pod uszczelką głowicy, ale już tyle razy to robiłem, że zaczynam
    > podejrzewać że może jest jakaś inna przyczyna. Może ktoś się z czymś
    > takim spotkał ?..
    >
    > piotr

    A sprawdzałeś zaworek w korku chłodnicy? Nie wiem jak sprawa wygląda w
    twoim motocyklu ale przypuszczam ze masz ciśnieniowy układ chłodzenia
    więc sprawdź ten zaworek w korku może po prostu zbyt wcześnie się
    otwiera (albo jest otwarty) i w skutek obniżonego ciśnienia w układzie
    chłodziwo zaczyna się gotować w i wywala je do zbiorniczka. Spotkałem
    sie z podobnym przypadkiem w hondzie Shadow. Po nabraniu prawidłowej
    temperatury silnika nawet po odpaleniu na wolnych obrotach wywalało płyn
    do zbiorniczka wyrównawczego. Właściciel już miał przed oczyma wizję
    remontu silnika, a przyczyną była sparciała uszczelka w korku.
    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/