  • 21. Data: 2012-04-23 18:52:54
    Temat: Re: [YT] - czarny dym z wydechu.
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jn3vpr$sgf$1@usenet.news.interia.pl...

    > Zaraz tu ktoś wyskoczy ze złym składem mieszanki LPG :)

    bardzo dobra myśl, przecież w instalacji ze śrubą regulować trzeba raz w
    miesiącu :D

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2266077365

  • 22. Data: 2012-04-23 20:35:40
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    > bardzo dobra myśl, przecież w instalacji ze śrubą regulować trzeba raz w
    > miesiącu :D

    czarny dym - wyraznie za bogata mieszanka :)
    megrims - przyznaj sie - chciales przyoszczedzic i masz instalacje na
    srubke? ;)

    A moze to holzgas? :D

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 23. Data: 2012-04-23 20:54:25
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-04-22 14:46, megrims pisze:
    > Czy mam szukać nowej motoryny?

    Zwykłe auta, tzn. Skoda trzycylindrowa skoda 1.2 i Hyundai 2.0
    zimne nieco śmierdzą, ale spalin nie widać. ;-)
    Silnik Wartburga zaczął na czarno kopcić 30 s. przed śmiercią.

    P.

  • 24. Data: 2012-04-24 20:01:49
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-22 14:46, megrims pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=HG84Kg7ANP0
    >
    > Pytanie do znawców:
    >
    > Czy mam szukać nowej motoryny?

    Na powaznie: jak objaw ten wystepowal gdy dluzej postoi, to znaczy, ze
    wtryski gdzies "kapia" sobie paliwem. Po odpaleniu musi to jakos
    biedaczek przepalic i wyrzucic, i stad taka chmura. Jak sie rozgrzeje to
    jest dobrze?

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 25. Data: 2012-04-24 20:26:55
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

    > begin megrims

    > Ok.

    No, nareszcie to już nie ja psuje auta i silniki :)

  • 26. Data: 2012-04-24 20:29:47
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=HG84Kg7ANP0
    >
    > Pytanie do znawcĂłw:
    >
    > Czy mam szukać nowej motoryny?

    Znawca odpowiada ;) Jeździć w około dużo wypożyczalni aut jak się spierniczy
    to tylko 1.3h do tyłu.

    Ja bym czekał aż eksploduje :) a na oko kopci jak mój 2x mniejszy
    ciągnący tą samą mase, tylko 2x mniej rur ;)

    Pozdrawiam!

  • 27. Data: 2012-04-24 22:35:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > czarny dym - wyraznie za bogata mieszanka :)
    > megrims - przyznaj sie - chciales przyoszczedzic i masz instalacje na
    > srubke? ;)
    >
    > A moze to holzgas? :D

    holzgas do merca pasuje taka opcja niemiecka...

    musi dawać bardziej wysuszone drzewo do reaktora.

  • 28. Data: 2012-04-25 00:20:14
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-24 22:35, Marek Dyjor pisze:

    > holzgas do merca pasuje taka opcja niemiecka...
    >
    > musi dawać bardziej wysuszone drzewo do reaktora.

    Albo wyzsza temperature na piecu, bo zle przepala ;)
    Sam mowil, ze przod opadl, a tyl sie podniosl - czyli za duzo drewna
    nawalił ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 29. Data: 2012-04-25 00:29:16
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-24 20:01, v...@i...pl pisze:

> [...]
    > wtryski gdzies "kapia" sobie paliwem. Po odpaleniu musi to jakos
    > biedaczek przepalic i wyrzucic, i stad taka chmura. Jak sie rozgrzeje to

    Jak się rozgrzeje to jest dobrze (poza zesraniem się - inny wątek).