  • 11. Data: 2012-04-23 00:16:05
    Temat: Re: [YT] - czarny dym z wydechu.
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-22 20:10, Lewis pisze:
    > W dniu 2012-04-22 20:08, v...@i...pl pisze:
    >> W dniu 2012-04-22 14:46, megrims pisze:
    >>> http://www.youtube.com/watch?v=HG84Kg7ANP0
    >>>
    >>> Pytanie do znawców:
    >>>
    >>> Czy mam szukać nowej motoryny?
    >>
    >> To normalne w dieslu ;)
    >>

    > ale to benzyna :)

    jak jest Panamera diesel, to CL600 juz mnie tez nie zdziwi, a megrims
    nigdzie nie napisal, ze to benzyna :)
    "PAAANIE, WTRYSKI LEJOM! W TDi TO NORMALNE PRZY TYM PRZEBIEGU" ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 12. Data: 2012-04-23 00:20:10
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości:

    > Wcześniej nie sprawdzałem. Zimny był zupełnie - 3 dni stał.
    > To dym jak z diesla w lokomotywie. :D

    Zimny ? Aha.
    Weź się chlopie ogarnij bo się zachowujesz jak dziecko - masz pewnie kasy
    jak lodu, że aż masz go też głowie ;-P

    Po pierwszej zimnego silnika się nie butuje.
    Po drugie silnik się sprawdza pod obciążeniem. Zagrzyj silnik do temp.
    roboczej i poproś kogoś niech za tobą jedzie...wówczas but w podłogę do
    odcinki, powtarzasz parę razy i masz odp.

    PS. Czarny dym w silniku ZI oznacza zbyt duży kąt wyprzedzenia zapłonu....

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 13. Data: 2012-04-23 00:23:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Bugatti

    > Weź się chlopie ogarnij bo się zachowujesz jak dziecko - masz pewnie
    > kasy jak lodu, że aż masz go też głowie ;-P

    Ciekawa i niebanalna metafora! Czy mógłbyś to rozrysować?

  • 14. Data: 2012-04-23 08:42:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-22 15:58, *Cezary Daniluk* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Zagrzej go i wtedy sobie nagraj.
    > Na wzbogaceniu mieszanki różnie może być.

    Bardzo podobny efekt widziałem w nowych Astrach OPC - na zimno dymią
    dosyć mocno.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 15. Data: 2012-04-23 14:08:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/04/2012 13:46, megrims wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=HG84Kg7ANP0
    >
    > Pytanie do znawców:
    >
    > Czy mam szukać nowej motoryny?

    Węgiel wilgotny, pewnie w piwnicy coś podcieka.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2012-04-23 16:46:26
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-04-23 00:20, Bugatti pisze:

    > Po pierwszej zimnego silnika się nie butuje.

    A gdzie ty masz tu butowanie? Przegazował trzy razy bardzo delikatnie.

    > Po drugie silnik się sprawdza pod obciążeniem.

    Nie prawda. Akurat oglądanie spalin przy odpalaniu może dużo
    podpowiedzieć o stanie silnika.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 17. Data: 2012-04-23 16:53:38
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2012-04-22 20:10, Lewis pisze:
    > ale to benzyna :)

    No to gaźnik do regulacji ;)

  • 18. Data: 2012-04-23 18:21:39
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Po pierwszej zimnego silnika się nie butuje.

    co robi? Butuje?
    Niby w której częsci filmu go "zbutowa"?

    LO

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2266077365

  • 19. Data: 2012-04-23 18:22:46
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości

    > No to gaźnik do regulacji ;)

    ja myśle, ze kopułka zawilgocona ;-)

  • 20. Data: 2012-04-23 18:25:23
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości

    > ja myśle, ze kopułka zawilgocona ;-)

    Zaraz tu ktoś wyskoczy ze złym składem mieszanki LPG :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi