  • 11. Data: 2012-10-30 18:16:19
    Temat: Re: [YT] To jest fart głupka
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:k6onb0$bh5$1@news.task.gda.pl...

    > Odważna teza.

    Bynajmniej.

    > Pokaż te klatki (sekundy).

    Jak mam to niby zrobic?

    Obejrzyj sobie film - bardzo powoli - tuz przed uderzeniem w pojazd z kamera
    i patrz na rece na kierownicy (szyby juz nie ma). Widac z klatki na klatke,
    ze w koncu to sa te same dlonie co na samym koncu goscia, ktory ocalal.

    Ponadto w komentarzu jest, ze pasazer siedzial z tylu.

  • 12. Data: 2012-10-30 19:56:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *J.F* napisał(-a):

    > No to szukaj o czym na grupie dyskutowalismy 27.10 :-)

    heh, uśpiona została moja czujność. a wszystko przez to że film był z
    innego źródła, a sam wątek mnie nie zainteresował.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2012-10-31 09:39:58
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-30 18:16, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bynajmniej.

    > Jak mam to niby zrobic?

    Podać czas w sekundach kiedy miałbym coś zauważyć.

> [...]
    > kamera i patrz na rece na kierownicy (szyby juz nie ma). Widac z klatki
    > na klatke, ze w koncu to sa te same dlonie co na samym koncu goscia,

    Nie widzę żadnych dłoni wówczas.

    > Ponadto w komentarzu jest, ze pasazer siedzial z tylu.

    W oparciu na 0:12 powiedziałbym, że raczej z przodu.

    --
    Liwiusz