  • 11. Data: 2012-01-20 00:07:02
    Temat: Re: [YT] Ten to miał wielkiego fuksa!!
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jfa6po$jr1$1@mx1.internetia.pl...

    > A jakie tam powinny być znaki?
    >

    > --
    > Paweł

    znaki które tam są są pojebane. przypatrz się.

  • 12. Data: 2012-01-20 00:17:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-01-2012 00:07, kor_nick pisze:

    > znaki które tam są są pojebane. przypatrz się.

    Widzę dwie oznakowane podporządkowane po drodze i zakaz jazdy dla
    Cavallino - co z nimi nie tak?

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2012-01-20 00:29:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Widzę dwie oznakowane podporządkowane po drodze

    Po chuj one tam stoją przy jakichś wyjazdach z parkingów? Jeden z nich i
    ta wielka tablica zasłaniają znak "ustąp pierwszeństwa" do ostatniego
    momentu. Oznakowanie tam jest tragiczne. Być może formalnie jest
    poprawne, ale strasznie mylące.

    > i zakaz jazdy dla
    > Cavallino

    :D

  • 14. Data: 2012-01-20 00:33:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-01-2012 00:29, to pisze:
> [...]
    > ta wielka tablica zasłaniają znak "ustąp pierwszeństwa" do ostatniego
    > momentu. Oznakowanie tam jest tragiczne. Być może formalnie jest

    Sraty taty - na niebie migają LEDy STOP, na jezdni jak wół wymalowany w
    poprzek STOP - nawet jak ktoś nie patrzy na znaki pionowe i nie jest
    przy tym ślepy to MUSI to zauważyć. Najlepiej jakby sołtys z chorągiewką
    przeprowadzał, choć może lepiej nie bo by nie zauważył i go potrącił.

    --
    Paweł

  • 15. Data: 2012-01-20 01:37:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-19, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > A jakie tam powinny być znaki?

    Obejrzałeś ten filmik?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2012-01-20 07:23:04
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

> [...]
    > tym ślepy to MUSI to zauważyć. Najlepiej jakby sołtys z chorągiewką
    > przeprowadzał, choć może lepiej nie bo by nie zauważył i go potrącił.

    Jest droga z pieszeństwem przejazdu i za 10 m ustąp pierszeństwa i stop. Wg
    mnie takie oznakowanie może być mylące.

  • 17. Data: 2012-01-20 08:06:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Obejrzałeś ten filmik?

    Oznakowanie jest formalnie poprawne - jak chcesz inne to zmień prawo.
    Nie wiem jak można nie zauważyć utraty pierwszeństwa, że o oczojebnym
    "stopie" nie wspomnę, niemniej rozumiem, że niektórym się zdarza
    - szczególnie po tym jak się tłumaczył kierowca. Ludzie są z natury
    omylni - nie ma co robić sensacji z tego suchara.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 18. Data: 2012-01-20 09:02:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 20 Jan 2012 07:23:04 +0100 osobnik zwany Agent
    wystukał:

    > Jest droga z pieszeństwem przejazdu i za 10 m ustąp pierszeństwa i stop.
    > Wg mnie takie oznakowanie może być mylące.

    między znakami jest ulica z prawej. to jakbys to oznakował?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2012-01-20 09:03:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 20 Jan 2012 07:23:04 +0100, Agent

    > Wg mnie takie oznakowanie może być mylące.

    ...dla kogo? Chyba nie dla kierowcy posiadającego prawojazdy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 20. Data: 2012-01-20 09:43:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Agent,

    Friday, January 20, 2012, 7:23:04 AM, you wrote:

    > Jest droga z pieszeństwem przejazdu i za 10 m ustąp pierszeństwa i stop. Wg
    > mnie takie oznakowanie może być mylące.

    No jak moze być mylące, skoro znaków i ostrzeżeń nawtykane tyle, że
    nie sposób przegapić o ile się nie spi za kierownicą? Co jeszcze -
    Twoim zdaniem - musiałoby tam stanąć? Szlaban i budka z ckm-em?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl