  • 1. Data: 2012-01-19 22:38:01
    Temat: [YT] Ten to miał wielkiego fuksa!!
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=nc4Zg06AnDY

  • 2. Data: 2012-01-19 22:41:53
    Temat: Re: [YT] Ten to miał wielkiego fuksa!!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > http://www.youtube.com/watch?v=nc4Zg06AnDY

    Kretyńskie oznakowanie, ale kogo by to interesowało? Czasem ten przypadek
    nie był już tu omawiany?

  • 3. Data: 2012-01-19 22:48:29
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 01/19/12 22:41, to wrote:
    > begin megrims

    > Kretyńskie oznakowanie, ale kogo by to interesowało? Czasem ten przypadek
    > nie był już tu omawiany?

    Jeśli było to przepraszam :(

  • 4. Data: 2012-01-19 22:56:54
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > Jeśli było to przepraszam :(

    Ale chyba daaawno. To tak jakby nie było. :)

  • 5. Data: 2012-01-19 23:01:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-01-2012 22:41, to pisze:

    > Kretyńskie oznakowanie, ale kogo by to interesowało? Czasem ten przypadek
    > nie był już tu omawiany?

    Migający STOP, znak STOP, znak ustąp pierwszeństwa... co on robił? Konia
    trzepał?

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2012-01-19 23:02:45
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 01/19/12 22:56, to wrote:
    > begin megrims

    > Ale chyba daaawno. To tak jakby nie było. :)

    MIŚ:

    Zastępca: Znasz tego faceta?
    Taksówkarz: Nie
    Zastępca: To znaczy, że podpisałeś prawdę.

  • 7. Data: 2012-01-19 23:11:43
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 01/19/12 23:01, DoQ wrote:

    > Migający STOP, znak STOP, znak ustąp pierwszeństwa... co on robił? Konia
    > trzepał?

    Mi trochę kopara opadła. A ta policja co z tyłu jechała, to
    też musieli mieć miny.

  • 8. Data: 2012-01-19 23:17:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-01-2012 23:11, megrims pisze:

    > Mi trochę kopara opadła. A ta policja co z tyłu jechała, to
    > też musieli mieć miny.

    http://www.youtube.com/watch?v=-Us6yRwzvms
    Przeciętny kierowca.. tylko że to już nie jest śmieszne ;)

    --
    Paweł

  • 9. Data: 2012-01-19 23:21:18
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-19, megrims <m...@i...pl> wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=nc4Zg06AnDY

    Po pierwsze: było. Po drugie: nie pisz treści w temacie.
    A po trzecie: pojechał jak idiota. Ale projektant oznakowania wraz z
    zatwierdzającym powinni pójść siedzieć.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 10. Data: 2012-01-19 23:50:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A po trzecie: pojechał jak idiota. Ale projektant oznakowania wraz z
    > zatwierdzającym powinni pójść siedzieć.

    A jakie tam powinny być znaki?

    --
    Paweł