    From: AL <a...@s...tam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Xperia Z1 Compact - w końcu ruch w dobrym kierunku
    Date: Fri, 31 Jan 2014 14:43:25 +0100

    On 2014-01-31 14:09, Chris wrote:

    > Mój ma 5 lat więc niech ma smartfona i niech się uczy jak się to
    > obsługuje :) a wspomaga się iPadem albo Sony Tablet S

    5 lat i ma juz telefon (i taki nieygodny dla raczki dziecka)?

    Moj ma 13lat, wiec coraz bardziej mi placze, ze potrzebuje, etc.
    Ale z tymi potrzebami jest tak, ze pewnie koledzy maja, to tez chce.
    Tyle, ze Nokie laduje raz i na ponad tydzien starcza a i tak bywa, ze
    nie naladuje. Natomiast jak znam zycie ze smartfonem mialbym go ciezko
    namierzyc i tlumaczylby sie koncem baterii (widze, jak to wyglada z
    tabletem i ile tam aplikacji naraz jest uruchomionych - normalnie tablet
    zyje wlasnym zyciem ;)