    From: "Chris" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Xperia Z1 Compact - w końcu ruch w dobrym kierunku
    Date: Fri, 31 Jan 2014 14:09:23 +0100

    AL nabazgrał(a):

    > pomijajac, ze brzydki jak noc (o gustach sie nie dyskutuje), zle sie go
    > trzyma, palcuje sie obudowa no i wielgasny, za wielgasny.

    A miałeś go kiedyś w ręku, dla mnie nie jest za duży, nie mam problemu
    palcowania, wielgaśny to jest Z1

    > HTC One mi sie podoba - ale tu wada - brak rozszerzenia o karty SD, jakos
    > mnie powstrzymuje... (moze bym i wielkosc przebolal, moze...)

    Wielkość ta sama, głupi SENSE (wcześniejszy był super) a pamięci wbudowanej
    wystarczy bez problemu.

    > ja mysle, ze sporo ludzi ma wstet do 5" olbrzymów.
    > Mnie by wystarczyl 3.7" ponownie.

    iPhone :)

    > Zona ma 4" ekran w swoim HTC - w sumie tez OK, wieć z blaku laku 4.3" jest
    > jeszcze akceptowalne.

    Jak ktoś używa w 90% tylko jako słuchawka telefonu to i 3.5" jest za dużo.

    > Założyłem sobie, że powyżej 4.5" to jak na telefon przesada.
    > Jak bede potrzebowal wiekszy - to sobie wezmne tablet 7" - bedzie
    > wygodniej :P

    Miałem ten sam dylemat kiedyś, teraz nie żałuję bo trzyma się wygodnie,
    przegląda neta wygodnie, mi pasuje ale jak pisałęś o gustach się nie
    dyskutuje.

    > ale ani Lenovo, ani ZTE nie maja na ten przyklad NFC (jakis niepopularny w
    > Chrl)

    TURKCELL T11/ZTE RACER II
    ZTE BLADE II

    ZTE KIS

    ZTE TURKCELL MAXIPLUS5

    > Chce tez telefon, ktory sie wyrozni (stylistycznie i jakas funkcja np.
    > dodatkowo wodo i kurzo odporny), czego po Chinczykach raczej ciezko sie
    > spodziewac.

    Mi się podoba i podobny do HTC ONE
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/oppo/find5/Oppo-Find-5
    .html

    ps. ma NFC :)

    > Wszak jak mam tyle kasiory wywalic na telefon, to zakladam, ze ma sluzyc
    > kolejne 4 lata.
    > (a dwie karty SIM mnie nie kreca - tzn fajnie to miec, ale i tak bym tego
    > nie wykorzystal - pakiet danych mam w abo - wystarcza, a modem z karta
    > Aero2 jako rezerwowy do laptopa juz mam.

    Ja mam podobnie, znaczy modem/router ZTE do Aero2 jako wspomagacz do tabletu
    albo duże paczki danych do zassania.

    > nie skarce dziecka taka ciezka cegla (180g) jak DesireZ ;)
    > Syn uzywa wciaz Nokii 5230, wspomaga sie GalaxyTabem i niech nie placze,
    > ze chce miec tez telefon z androidem :)

    Mój ma 5 lat więc niech ma smartfona i niech się uczy jak się to obsługuje
    :) a wspomaga się iPadem albo Sony Tablet S