eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaXilinx Spartan 3, "komponent" BSCAN i komunikacja przez JTAGRe: Xilinx Spartan 3, "komponent" BSCAN i komunikacja przez JTAG
  • Data: 2015-09-30 08:31:44
    Temat: Re: Xilinx Spartan 3, "komponent" BSCAN i komunikacja przez JTAG
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...usun.slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.09.2015 o 01:35, s...@g...com pisze:

    > 1) Sprawdzanie na analizatorze bit po bicie, clock za clock'iem, nie wyobrażam
    sobie tego tak do powyżej kilkunastu kliknięć zegara. Toż to jest robota dla Mnichów
    z Shaolin na pierdyljon lat !!

    > 2) A weźże zaimplementuj w swoim projekcie BRAM, zainicjuj zawartość owego w
    CoreGen, zapuść implementację, wstrzyknij bitstreama i tyle...

    > Tak to widzę.. Szkoda czasu na pierdyczenie się w zerojedynki przez chujwie ile
    czasu. Aha..., spróbuj innej wersji iMPACT'a, też mogą być chece. v14.7 robi
    problemy. Po wygenerowaniu bitfajla, używam do wstrzykiwania v12.1

    Z tej strony Mnich z Shaolin badający bit po bicie :-)
    Podpiąłem swego HP1661CS pod złacze JTAG plus kilka sygnałow
    pomocniczych wyprowadzonych z modułu BSCAN i wszystko wskazuje na to, że
    od czasu do czasu sieczcka idzie z programatora. Teraz muszę sprawdzić
    czy to robi sam programator czy wersja iMPACTa jest gów...na :-/

    Sam blok, który zaimplementowałem z użyciem BSCAN zachowuje się
    poprawnie w stosunku do tego co dostaje z JTAG-a. Jak sekwencje sygnałów
    na JTAG-u są prawidłowe, to "na wyjściu" mam to co chciałem. Jak na
    JTAG-u sieczka no to nie dziwota, że śmieci na wyjściu.

    Jeszcze jedno co zauważyłem. W pamięci PC-ta uruchomiony tylko ISE
    Project Navigator i analizator potrafił mi się niekiedy wyzwolić z
    sekwencją wręcz przypadkowych stanów na liniach JTAG-a.

    Normalnie cuda-wianki :-/

    Grzegorz