  • 31. Data: 2016-12-13 13:12:27
    Temat: Re: Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-13 o 12:21, daromar pisze:
    > Ja bym polecał wersję 3/32 i taniej będzie bezpośrednio z chin.
    > Niestety trzeba się nastawić że w razie czego gwarancja będzie trudna do
    > uzyskania. I dlatego moim zdaniem nie ma co kupować tych najdroższych
    > modeli.

    I właśnie dlatego chciałem to co w tytule i w normalnym polskim sklepie
    najlepiej stacjonarny. :-)

    Wydawanie więcej niż 500-700 zł na telefon uważam za głupotę :-)

    > Ja mam wersję redmi pro czyli 3/32 i przy tej baterii wytrzymuje średnio
    > około 3 dni przy średnio intensywnym uzywaniu.
    > Jak nie masz nic przeciwko 5,5 cala to niezłym telefonem jest redmi note 3
    > Tam tez jest bateria 4050 mAh a procesor to snapdragon 650 i jest tylko
    > wersja 3/32.
    > Niedawno pojawił się redmi 4 ale tutaj musisz zwórcić uwagę na wersję:
    > 4a mają baterie 3000 i snap 425 - ale jest tani na ali jest poniżej 100 usd
    > 4 ma juz baterię 4000 i snapa 430 (czyli to samo co w 3s)
    > 4 pro ma tez baterię 4000 do tego snapdragon 625 i ekran 1080x1920.

    Sorry ale to ma być telefon (no dobra smarfon ;-) ) a nie zamówienie na
    prom kosmiczny ;-)
    Możesz w skrócie napisać co będzie płynnie działało wytrzymywało 1-2 dni
    na baterii za 500-700 zł max

  • 32. Data: 2016-12-13 13:57:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 13 Dec 2016 13:12:27 +0100, w
    <584fe5ac$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Możesz w skrócie napisać co będzie płynnie działało wytrzymywało 1-2 dni
    > na baterii za 500-700 zł max

    Sprawdź Outkitel K6000 czy K10000 :)

  • 33. Data: 2016-12-13 14:02:49
    Od: daromar <d...@t...com>

    Dnia Tue, 13 Dec 2016 13:12:27 +0100, z napisał(a):

    > I właśnie dlatego chciałem to co w tytule i w normalnym polskim sklepie
    > najlepiej stacjonarny. :-)
    >
    > Wydawanie więcej niż 500-700 zł na telefon uważam za głupotę :-)

    No też miałbym opory z wydaniem większej kwoty.

    > Sorry ale to ma być telefon (no dobra smarfon ;-) ) a nie zamówienie na
    > prom kosmiczny ;-)
    > Możesz w skrócie napisać co będzie płynnie działało wytrzymywało 1-2 dni
    > na baterii za 500-700 zł max

    to zależy :)
    Ja na pewno szukałbym telefonu z 3GB ramu i 32 flasha.
    No i w tym budżecie to z PL dystrybucji xiaomi nie kupisz.

    Przy normalnym niezbyt intensywnym użytkowaniu powinno wszystko z
    powyższych. Tutaj pytanie czy 5,5 cala nie jest za duże (dla mnie za
    duże), czy ekran może być 720p czy jednak musi być HD. Jak szybki procek
    ma być, czy radio jest niezbędne albo czytnik lini papilarnych.
    Z tańszych to mi4c jest najszybszy ale dzięki temu, ekranowi FHD i
    mniejszej baterii najkrócej podziała na baterii.
    Z drugiej strony masz redmi 3s które ma wolniejszy procesor, większą
    baterię i ekran o mniejszej rozdzielczości i wg. testów gsmareny będzie
    działac około 2 razy dłuzej.

    Te wszystkie drobiazgi, dla każdego co innego jest ważne.
    http://www.gsmarena.com/compare.php3?
    idPhone1=7863&idPhone2=8150&idPhone3=7512

    Pisałeś że masz w pobliżu stacjonarny x-kom to przejdź się tam i zobacz
    jak redmi 3 działa, jakie to duże jaki jest ekran.

    --
    daromar

  • 34. Data: 2016-12-13 14:41:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-13 o 14:02, daromar pisze:
    Tutaj pytanie czy 5,5 cala nie jest za duże (dla mnie za
    > duże), czy ekran może być 720p czy jednak musi być HD. Jak szybki procek
    > ma być, czy radio jest niezbędne albo czytnik lini papilarnych.

    Jestem dzisiaj bardzo ugodowy wszystko jedno. Każdy nowy ekran jest dla
    mnie za duży. Chodzi o płynność i najlepiej w przyszłości aktualizacje
    Androida lub alternatywne softy żeby tą płynność podtrzymywać :-)

> [...]
    > Z drugiej strony masz redmi 3s które ma wolniejszy procesor, większą
    > baterię i ekran o mniejszej rozdzielczości i wg. testów gsmareny będzie

    Czyli jak w tytule. :-) Dobrze kombinowałem.

    Dzięki

  • 35. Data: 2016-12-13 16:24:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-13 o 10:16, z pisze:
> [...]
    ony-xiaomi/

    > Droga Animko :-)
    > Jako że jestem skąpcem zawiedzionym dotychczasowym androidowym chłamem
    > ;-) to spodobał mi się tytułowy Xiaomi Redmi 3S 2GB/16GB
    > Masz konkretnie jakąś konkurencyjną propozycję w tym budżecie?

    Niestety, nie mam.

    --
    animka

  • 36. Data: 2016-12-13 21:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Sorry ale to ma być telefon (no dobra smarfon ;-) ) a nie zamówienie
    > na prom kosmiczny ;-)
    > Możesz w skrócie napisać co będzie płynnie działało wytrzymywało 1-2
    > dni na baterii za 500-700 zł max

    Ja mam redmi note 3 pro - na razie sprawuje sie całkiem ok, a bateria to
    bajka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 37. Data: 2016-12-13 21:26:52
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.12.2016 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik z ...@...pl ...

    > Ja mam redmi note 3 pro - na razie sprawuje sie całkiem ok, a bateria to
    > bajka.

    jaki procesor i ile ma punktów w antutu?
    ToMasz

  • 38. Data: 2016-12-13 21:41:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    >Sorry ale to ma być telefon (no dobra smarfon ;-) ) a nie zamówienie
    >na prom kosmiczny ;-)
    >Możesz w skrócie napisać co będzie płynnie działało wytrzymywało 1-2
    >dni na baterii za 500-700 zł max

    A propos
    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika
    /top-5-najlepszych-smartfon%C3%B3w-w-cenie-do-500-z%
    C5%82/ar-AAltvvh

    kilka smartfonow do 500 zl ...
    TP-Link Neffos C5
    LG K8
    HomTom HT17
    Microsoft Lumia 650
    myPhone Hammer Iron 2

    J.

  • 39. Data: 2016-12-13 22:40:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    A propos
    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika
    /top-5-najlepszych-smartfon%C3%B3w-w-cenie-do-500-z%

    ---
    Ile z nich ma ładowanie indukcyjne ? :-)

  • 40. Data: 2016-12-14 20:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/nauka-i-technika
    /top-5-najlepszych-
    > smartfon%C3%B3w-w-cenie-do-500-z%C5%82/ar-AAltvvh

    Wszystko zalezy o jakich cenach mowimy...
    Czy z vatem w Polskiej dystrybucji czy bezposrednio z chin.
    W tej drugiej opcji za 500zł mozna dostać nieco lepsze telefony.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.