    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wzmacniacz DIY na LM3886
    Date: Wed, 9 Nov 2016 13:46:04 +0100

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:582300db$0$5143$65785112@news.neostrada.pl...

    > Konstrukcja w stylu UNITRY ;-)

    Może i tak... Ale bardziej pachnie mi nadmiernym oszczędzaniem na miejscu w
    środku.

    > tylko dziur w obudowie brak.

    Już taki okrutny nie będę, aby i to wytykać...

    > BTW można było te radiatory nieco rozsunąć...

    Otóż to. Te dwa radiatory, to nijak nie widzę możliwości, aby powietrze
    sprawnie je opływało. Ani dziur, ani wiatraczka, który by wymuszał opływ...
    Prawdziwy piecyk na zimowe wieczory, skoro niechłodzone, to pewnie będzie
    gorące, po zimowym spacerze łapki na obudowę i grzejemy... Jeszcze jakby to
    w klasie A było... :P :)) To cały dom zagrzeje :)

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"