  • 11. Data: 2011-04-21 12:10:36
    Temat: Re: Wzmacniacz ADSL [OT]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "qlphon" <q...@p...fm> wrote in message
    news:iop4kh$2d5g$1@news2.ipartners.pl...

    > A jaką konfigurację masz na myśli poza nazwą użytkownika i hasłem?
    >
    > Bo ja przywiozłem rodzinie 2 routery z wbudowanym modemem ADSL z USA
    > marki Netopia Motoroli (model 2247) i ładnie pracuje na domyślnych
    > ustawieniach,
    > plus cokolwiek co tam sobie routerek sam wyczaił z sieci.
    > wygląda na to że nie jesteś świadomy, że TP ma dwie podobne USŁUGI
    > ta, o której piszesz to Neozdrada
    > a my o usłudze DSL...

    Może Ty nie jesteś świadomy, że Neostrada to również jest technologia DSL.

  • 12. Data: 2011-04-21 13:07:39
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]

    > a my o usłudze DSL...

    Może Ty nie jesteś świadomy, że Neostrada to również jest technologia DSL.

    aha....
    to oczywiście wszystko wyjaśnia...
    no to cieszę się, że pomogłeś rozwiązać problem...

    plonk

  • 13. Data: 2011-04-21 18:57:19
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > Może Ty nie jesteś świadomy, że Neostrada to również jest technologia DSL.

    A dokładnie technologia ADSL. Internet DSL i Neostrada, to tylko nazwy
    handlowe. Obie usługi mogą wychodzić nawet z tej samej półki na
    centrali. Różnica tylko w konfiguracji.
    Maciek

  • 14. Data: 2011-04-21 19:04:29
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 21.04.2011 20:57, Maciek pisze:
    > A dokładnie technologia ADSL. Internet DSL i Neostrada, to tylko nazwy
    > handlowe. Obie usługi mogą wychodzić nawet z tej samej półki na
    > centrali. Różnica tylko w konfiguracji.
    A rzeczona konfiguracja to m.i.
    vci, vti i enkapsulacja - bez podania prawidłowych synchronizacji nie
    będzie.

    Michoo

  • 15. Data: 2011-04-21 19:43:57
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 21 Apr 2011 21:04:29 +0200, Michoo napisał:
    > A rzeczona konfiguracja to m.i.
    > vci, vti i enkapsulacja - bez podania prawidłowych synchronizacji nie
    > będzie.

    Synchronizacja będzie. Wystarczy że Annex będzie odpowiedni i modulacja
    (zazwyczaj jest autodetekcja).
    VCI/VPI to warstwa ATM.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 16. Data: 2011-04-22 08:46:25
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > będzie.

    Synchronizacja będzie. Wystarczy że Annex będzie odpowiedni i modulacja

    możesz sobie teoretyzować...
    da się na linii z usługą DSL postawić modem z NEO i zalogować loginem z
    NEO - jak masz (sprawdzone)
    ale nigdy nie zalogujesz sie loginem z DSL (też sprawdzone)

    więc mając tylko "usługę DSL", jesteś skazany na sprzęt od Tepsy (sprawdzone
    wielokrotnie i potwierdzone)
    oczywiście zdarzają się wyjątki, gdzie dzięki uprzejmości montera,
    użytkownik nieoficjalnie jest w stanie podłączyć coś lepszego...

    małe przypomnienie, czego dotyczy wątek: szukam wzmacniacza ADSL,
    istnieją takie urządzenia i szukam sprzedawcy tego w PL bo wtedy jest szansa
    że będzie homologacja...

  • 17. Data: 2011-04-22 09:32:43
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 22 Apr 2011 10:46:25 +0200, qlphon napisał:

    > Synchronizacja będzie. Wystarczy że Annex będzie odpowiedni i modulacja
    > (zazwyczaj jest autodetekcja).
    > VCI/VPI to warstwa ATM.
    >
    > możesz sobie teoretyzować...

    Mam ponad 1000 własnych klientów na własnych liniach DSL,
    daleko mi od teoretyzowania.

    > da się na linii z usługą DSL postawić modem z NEO i zalogować loginem z
    > NEO - jak masz (sprawdzone)

    Oczywiście, ponieważ usługa DSL TP działa na innej parze VPI/VCI (coś jak vlan w
    ethernecie)

    > ale nigdy nie zalogujesz sie loginem z DSL (też sprawdzone)

    Oczywiście - patrz wyżej, lądujesz w innej usłudze.

    > więc mając tylko "usługę DSL", jesteś skazany na sprzęt od Tepsy (sprawdzone
    > wielokrotnie i potwierdzone)

    Czy ja powiedziałem że nie?
    Jedyne co napisałem to tyle że będzie synchronizacja (czyli podniesie się
    warstwa ADSL).

    > małe przypomnienie, czego dotyczy wątek: szukam wzmacniacza ADSL,
    > istnieją takie urządzenia i szukam sprzedawcy tego w PL bo wtedy jest szansa
    > że będzie homologacja...

    To sie nazywa regenerator.

  • 18. Data: 2011-04-22 12:54:10
    Temat: Re: Wzmacniacz ADSL
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > małe przypomnienie, czego dotyczy wątek: szukam wzmacniacza ADSL,

    To sie nazywa regenerator.

    A masz namiary na jakiegoś sprzedawcę/dostawcę/dystrybutora/producenta tych
    regeneratorów?

  • 19. Data: 2011-04-25 15:52:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciek" <m...@p...com> wrote in message

    > A dokładnie technologia ADSL. Internet DSL i Neostrada, to tylko nazwy
    > handlowe. Obie usługi mogą wychodzić nawet z tej samej półki na centrali.
    > Różnica tylko w konfiguracji.

    Zgadza się.

  • 20. Data: 2011-04-25 15:52:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > aha....
    > to oczywiście wszystko wyjaśnia...
    > no to cieszę się, że pomogłeś rozwiązać problem...

    No proszę... za co to dziś można na pl.misc.elektronika dostać plonk! :-))