  • 11. Data: 2009-04-07 11:21:19
    Temat: Re: Wyzsza szyba - czy jest roznica?
    Od: "Kuba" <k...@o...pl>

    > Jeżeli jeździsz w trasie, to niezależnie od szyby i tak zatyczki by się
    > przydały. W zatyczkach można bez problemu usłyszeć, co się dzieje dookoła,
    > a to, co najbardziej trwale uszkadza słuch to wysokiej częstotliwości świst
    > wiatru, na który człowiek nie zwraca tak uwagi jak na głośniejsze hałasy
    > od turbulencji.
    >
    > Leslie
    > --

    A czy takie stopery do uszu, w ktorych mozna spac sie nadaja? Do tej pory
    uzywalem ich jedynie zeby zasnac w warunkach braku ciszy (np. w pracy :) ), ale
    czy one nadaja sie na moto?

    Kuba

  • 12. Data: 2009-04-07 11:29:52
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Leszek Karlik napisał(a):
    > ale utrata słuchu jest stopniowa, kumulatywna i nie przechodzi z czasem.

    to zupelnie jak z tym no... z impotencja. Kolega mi mowil.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 13. Data: 2009-04-07 11:46:21
    Od: majek <m...@g...com>

    wrruuummmm
    jeździłem FZ6-S z wyższą oryginalną Yamahowską szybą.
    mam 170 cm.
    moje odczucia w stosunku do oryginału:
    - lepsza osłona od wiatru i deszczu
    - głośniej

    jeśli chodzi o dłuższe traski to polecam stopery (najlepiej mi
    pasowały "plastelinkowe" z apteki)

    pozdrawiam,
    majek

  • 14. Data: 2009-04-07 13:20:32
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 07 Apr 2009 11:43:08 +0200, Kuba napisał(a):

    > A jaka to szyba - z Yamahy?

    Nie, kupiłem tutaj: http://skocz.pl/dahaa
    Co do oceny jakości szyby, to opisałem to tutaj: http://skocz.pl/dagzz
    (ostatni post).

    Sebastian S.

  • 15. Data: 2009-04-07 15:18:44
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote

    > to zupelnie jak z tym no... z impotencja. Kolega mi mowil.

    Ty nie masz kolegow, wiec...
    :-P

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 16. Data: 2009-04-07 17:50:01
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 07 Apr 2009 13:29:52 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    > to zupelnie jak z tym no... z impotencja. Kolega mi mowil.

    Ale na impotencję to są takie niebieskie pigułki (tak słyszałem od
    kolegów),
    a na utratę słuchu to nie ma, niestety. :-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 17. Data: 2009-04-07 19:15:56
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, kupiłem tutaj: http://skocz.pl/dahaa

    Cholera G-Data zablokowała mi tę stronę (www.mgg.com.pl). Wykryty wirus:
    JS:Packed-AK [Trj].
    Może to jakaś wpadka programu antywirusowego, a może trzeba uważać.

    pozdr.
    Mystik

  • 18. Data: 2009-04-07 19:40:28
    Od: "Mario123" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Mystik" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > JS:Packed-AK [Trj].
    > Może to jakaś wpadka programu antywirusowego, a może trzeba uważać.
    ***
    Avast zrobił to samo :-)

    pozdrawiam
    Mario123

  • 19. Data: 2009-04-07 19:47:28
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 07 Apr 2009 13:21:19 +0200, Kuba <k...@o...pl> wrote:

    [...]

    > A czy takie stopery do uszu, w ktorych mozna spac sie nadaja? Do tej pory
    > uzywalem ich jedynie zeby zasnac w warunkach braku ciszy (np. w pracy :)
    > ), ale czy one nadaja sie na moto?

    Jak swego czasu zapomniałem wziąć zapasowych piankowych i musiałem zrobić
    300 km
    bez stoperów, to po 40 km znalazłem pierwszą wiejska aptekę jaka się
    trafiła. :-)
    A że mieli tam tylko takie plastelinowe to jechałem w nich, w sumie też
    dają
    radę, ale łatwiej się luzują w uchu podczas jazdy.

    > Kuba
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 20. Data: 2009-04-07 20:00:10
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Avast zrobil to samo :-)

    Przepraszam Was - u mnie NOD (w domu) tez na mnie (teraz) nakrzyczal
    - no to mgg ma kolejnego minusa.

    Sebastian S.