  • 11. Data: 2009-07-15 21:24:18
    Temat: Re: 'Wywrocilem' motocykliste...
    Od: rg <r...@g...com>

    > Tobie jest glupio ? To jemu byc powinno.
    > --
    > Kuczu
    Nie, to na pewno wina żółtodzioba. Dopiero parę dni jeździ i na pewno
    jeszcze nie umie dobrze pozdrawiać ręką. Pewnie niechcący zamiast
    'Witam' zamachał 'Padnij' - zdarza się początkującym.

  • 12. Data: 2009-07-16 05:17:07
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "rg" <r...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > jeszcze nie umie dobrze pozdrawiać ręką. Pewnie niechcący zamiast
    > 'Witam' zamachał 'Padnij' - zdarza się początkującym.

    LOL! Trzeba uwazac ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2009-07-16 07:32:41
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 15 Lip, 23:24, rg <r...@g...com> wrote:

    > Nie, to na pewno wina żółtodzioba. Dopiero parę dni jeździ i na pewno
    > jeszcze nie umie dobrze pozdrawiać ręką. Pewnie niechcący zamiast
    > 'Witam' zamachał 'Padnij' - zdarza się początkującym.
    Dlatego bezpieczniej pozdrawiać się na preclu zaraz po skończonej
    przejażdżce ;-)

    --
    Artur

  • 14. Data: 2009-07-16 09:48:29
    Od: Flup <h...@f...eu.org>

    > No bo motocykle tak maja. Jak jada wolno to sie przewracaja. Wynika to z
    > prostych praw fizyki - im wolniej jedziesz tym motocykl bardziej wywrotny.

    ... i na odwrót, im bardziej się wywracają tym woniej jadą ;)

    --
    pozdro
    flup

  • 15. Data: 2009-07-16 17:13:28
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Heniekxl pisze:

    > Jak chcecie byc tacy kul, dzezi i w ogóle manifestowac przynaleznosc do
    > elitarnego (waszym zdaniem of course) bractwa motocyklowego to moze
    > fujarami sie zacznijcie pozdrawiac?

    masz jakis problem?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 16. Data: 2009-07-16 17:18:32
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > masz jakis problem?

    z dzienniczka ssawki:
    Dresy to najtroskliwsi ludzie jakich znam. Zawsze jak przechodzę obok
    nich, pytają mnie, czy mam jakiś problem.

    --
    gildor
    9'99

  • 17. Data: 2009-07-16 17:50:24
    Od: "Heniekxl" <n...@g...pl>

    "kolenda" <k...@g...com> wrote in message
    t.googlegroups.com...
> [...]

    elitarnego (waszym zdaniem of course) bractwa motocyklowego to moze fujarami

    Pozdro!
    xl1000V

  • 18. Data: 2009-07-16 18:00:19
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Heniekxl pisze:

    > Jak chcecie byc tacy kul, dzezi i w ogóle manifestowac przynaleznosc do
    > elitarnego (waszym zdaniem of course) bractwa motocyklowego to moze
    > fujarami sie zacznijcie pozdrawiac?

    FuJarami to ciezko machac nie doprowadzajac do zagrozenia swojego lub
    innych - takze twoja propozycja kiepska jest...

    > Pozdro!
    > xl1000V

    Wiadarami, drogi Heniu, rowniez. Uwazaj na siebie Heniu.

    --

    pozdr
    pj

  • 19. Data: 2009-07-16 20:22:41
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > Idąc tym tropem, to 'należy się zapierdalać coby się nie wywalić'.

    Nie - idąc tym tropem często należy dodać gazu zamiast hamować by się nie
    przewrócić. Szczególnie jak jedziesz wolno. Najlepszym przykładem jest
    egzaminacyjna ósemka. Jak się zaczynasz chwiać czy miec problemy to nie
    kombinuj tylko dodaj gazu. A jak kto potrafi myśleć to wyciągnie wnioski -
    nieco inne niż "trzeba ZAPIERDALAĆ by się nie wywalić"

  • 20. Data: 2009-07-16 21:42:07
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Jak chcecie byc tacy kul, dzezi i w ogóle manifestowac przynaleznosc do
    > elitarnego (waszym zdaniem of course) bractwa motocyklowego to moze
    > fujarami sie zacznijcie pozdrawiac?

    Heh - prawde mówisz, ale tutaj to "grupa wzajemnego wsparcia" zaraz zacznie
    na Ciebie bluzgac :)
    Ja rozumiem pozdrowic sie w trasie, ale machanie co 15 sekund w miescie,
    zwlaszcza kiedy jestes na skrzyzowaniu i akurat zmieniasz biegi jest mocno
    "nieteges"
    No ale pewnie jakies kucze od dziur w tlumiku zaraz sie do mnie doczepia :D