  • 91. Data: 2009-07-19 11:24:54
    Temat: Re: 'Wywrocilem' motocykliste...
    Od: R_4 <x...@g...com>

    On Jul 16, 11:20 pm, Ditron <t...@g...com> wrote:
    > On 17 Lip, 00:15, falco <m...@w...pl> wrote:

    > ale kiwaszmość do gory czy w dół ?

    tak w bok pod katem lekkim :) w irlandi też tak kiwają...

    pozdro
    Robert
    www.motocykl.cc

  • 92. Data: 2009-07-19 12:02:40
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    >Z Toba sie nie da rozmawiac chlopie.

    Nasuwa sie pytanie zatem, po co to robisz. Ani jedna z przywolanych
    przez Ciebie z otchlani wypowiedzi nie wskazywala na to, ze mogloby by
    byc inaczej.

    Jak kiedys zakladalem sobie kilfajla to wyszedlem z zalozenia, ze
    jesli nawet kogos wytne zbyt pochopnie, to ktos z kolegow programowo
    niekilujacych zacytaci, jesli bedzie warto. Od jakiegos czasu wszelako
    coraz czesciej wywoluja sie tresci bez tresci.
    Drastyczny brak tematow? Czy ki?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 93. Data: 2009-07-19 12:14:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jacot pisze:

    > Nasuwa sie pytanie zatem, po co to robisz. Ani jedna z przywolanych
    > przez Ciebie z otchlani wypowiedzi nie wskazywala na to, ze mogloby by
    > byc inaczej.

    No wlasnie nie wiem :)

> [...]
    > niekilujacych zacytaci, jesli bedzie warto. Od jakiegos czasu wszelako
    > coraz czesciej wywoluja sie tresci bez tresci.

    hmmm. Cos w tym jest :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 94. Data: 2009-07-19 20:37:13
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Mustafa pisze:

    > kurczk...... jako ponad 60-latek jesteś nieźle obcykany z internetem :)
    No i tu też ściemniasz,poziom twoich tekstów i kojarzenie 60-ciolatka
    jako zdziecinniałego użytkownika ławki w parku wyraźnie świadczą iż
    niedawno odebrałeś DO.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 95. Data: 2009-07-21 14:41:29
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > a no to nie po angielsku!
    >
    > tam jest kiwnięcie przyłbicą w dół

    Ale tylko poniekad, poniewaz jesli kiwniesz za nisko to czolo kasku
    przesloni Ci pole widzenia, dlatego w praktyce najwiecej widac
    przechylenia glowy w bok - wtedy ciagle widzisz co sie dzieje.

  • 96. Data: 2009-07-21 14:43:14
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Jul 17, 11:19 am, Ditron <d...@w...pl> wrote:

    > "A gdzie ma jechać - w bok ?!"
    > no chyba cos ci sie pojebalo
    > normalne skinienie głowy to jest!

    oj sa i takie i takie, choc kiwniecie w bok to 80-90%

    Kopniecie noga tez sie zdarza w 5%, np. jesli koles zapierdala
    autostrada i nie ma sensu wystawiac glowy znad owiewki. Albo jesli
    dziekuje samochodziarzowi ze go wpuscil gdzies tam.

  • 97. Data: 2009-07-21 14:44:04
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > A włochy tylko unosząc dłoń na minetce. Na początku myślałem że są
    > buraki, bo nie machają i dopiero później wypatrzyłem ten dyskretny
    > gest. Takie oszczędne w okazywaniu uczuć chłopaki.

    tez bym to podciagnal pod bezpieczenstwo, zeby ciagle miec rece na
    galkach.

  • 98. Data: 2009-07-21 14:44:42
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Czesto to jest cos pomiedzy tymi dwoma, pochylajac glowe w bok i
    > jednoczesnie ja obracajac.
    > Tak jakbys zrobil gest 'Czy ja wiem...???'.

    SRAJAC! :) Zwykle w bok i koniec.

    Moja racja jest najmojsza!