  • Data: 2009-07-18 21:51:19
    Temat: Re: 'Wywrocilem' motocykliste...
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mustafa pisze:

    > No widzisz.... zbłaźniłeś się w tamtym temacie to na siłę szukasz
    > zastępczego....

    No oczywiscie. Przeciez ja glupek wioskowy jeste.

> [...]
    > No ale Ci powiem.... bo pomimo Twojej głupoty mam do Ciebie słabość

    > Do firma musi zarobić na ZYSK, sekretarkę, prezesa, behapowca, kierowcę,
    > amortyzację samochodu, podatki itp
    > A Ty to możesz zrobić bez większości tych opłat i tylko dla siebie
    >
    > No ale jeśli jesteś kiep to będziesz płakał, narzekał "że się nie da"
    > wymyślał milion argumentów i płacił
    > Ale i tak będziesz do tyły bo "ONI" nie robią tego po kosztach tylko MUSZĄ
    > zarobić na to wszystko co pisałem
    > To takie pierwotne prawo rynku którego nie zmienisz choćbyś nie wiem co.

    Ale woziles te motocykle czy nie woziles ? Bo ja tak, kilkadziesiat
    razy. I umiem liczyc, wbrew temu co sugerujesz.
    Teoretyzowac chlopie to Ty moze i potrafisz. Ale nic poza tym.
    Pojezdzij MOTOCYKLAMI kilka ladnych lat, naucz sie o nich tego i owego,
    pogrzeb troche, zbuduj cos, miej przynajmniej pojecie o tym o czym
    probujesz dyskutowac. Bo kibord loriorow to tu juz bylo wielu. Nie Ty
    pierwszy i nie ostatni. Jesli juz pojezdzisz, bedziesz wiedzial to i owo
    to wtedy mozemy porozmawiac. Bo jak na razie to nie odrozniasz nawet
    przelotowego wydechu od powierconego tlumika.

    A teraz to juz mi sie nie chce. Po prostu dosyc juz mam tego Twojego
    szczeniackiego pieniactwa nie popartego jakakolwiek wiedza.
    I nie odpowiadaj juz prosze na tego posta. Od Twojego szczekania boli
    mnie juz lewe oko.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!