    From: Verox <a...@b...veroxsystems.com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Wywłaszczenie....
    Date: Tue, 19 Apr 2011 07:19:19 +0000 (UTC)

    On Tue, 19 Apr 2011 08:23:41 +0200, crazy bejbi napisał:

    > Oczywiście - już widzę tą armię urzędników jeżdżących i sprawdzających
    > czy poprawnie podane są azymuty sektorów w technologii 2,4 GHz stojących
    > na czyimś dachu we wsi X :)
    >
    > Stąd pytanie wogóle o sens takich sprawozdań, bo one przez BARDZO dużą
    > liczbę operatorów zostaną wypełnione na chybił-trafił.
    >
    > Tak sobie rozmawiam z kilkoma dostawcami w moim regionie i tylu słów na
    > "k" jakie usłyszałem o ostatnich sprawozdaniach to nie słyszałem pewnie
    > od początku naszej znajomości. I to od bardzo spokojnych ludzi. Zatem
    > coś jest na rzeczy.

    Wojtek,

    Mimo że inwentaryzacja, a właściwie samo podejście UKE do niej mnie
    rozpaliło do białości; wystarczyło w styczniu opublikować wymagany
    zakres danych i można było luźno zrobić taki spis w 3 miesiące -
    ale nie - z typowo urzędniczą fantazją - wszyscy mają rucić wszystko
    i zająć się robotą dla UKE - bo parafrazując - UKE jest najważniejsze ;-)
    To my - przedsiębiorcy (i to bez względu na to czy duzi czy mali) - karmimy
    tą machinę urzędniczą, oni za NASZE pieniądze siedzą w swoich gabinetach,
    i mają bezstresową pracę - więc NALEŻY nam się odrobina szacunku.

    Ale nie o tym miałem pisać.

    Przemyślcie jaki sens ma robienie tej inwentaryzacji na danych z sufitu,
    jakiś analityk zrobi jakąś analize - oczywiście za naszą kase - i wyjdą
    mu bzdury. Więc znowu zostanie zarządzona inwentaryzacja i tak w kółko.
    Nie zachowujmy się jak naród pod okupacją, ale rozmawiajmy - UKE pomogło
    nam wiele razy (no może bardziej zaszkodziło monopolom, ale zawsze to
    dla nas pomoc). Takie wzajemne nakręcanie się nie przyniesie nic dobrego.
    Przyjadą do Ciebie panowie na kontrole i zaczną się czepiac pierdół.
    No po co Ci to, jesteś niestety na przegranej pozycji. Szanuj czas swój
    i innych - tym bardziej że Ci inni żyją za Twoje pieniądze :-).

    Reasumując.

    Pani Aniu, proszę wziąć pod uwagę, że my żyjemy z tego co zarobimy.
    Zarabiamy pracując (wypełnianie sprawozdań/inwentaryzacji nie przynosi
    nam dochodów) - przykręcanie nam śruby doprowadzi do tego że część napewno
    sobie odpuści i wyrejstruje działalność, sprzeda firmy i zajmie się sprzedażą
    marchewek. Ja sobie zdaje sprawę że UKE przynosi gigantyczne wpływy
    do budżetu - głównie z opłat za częstotliwości - które to wnoszą operatorzy.
    Prosimy więc o szanowanie nas, jako tych którzy na Was pracują, my oprócz
    urzędników mamy do utrzymania jeszcze swoje rodziny - pamiętajcie o tym.
    Czy to taki problem, żeby zakres danych opublikować na 3 miesiące wcześniej?
    Czy zmiany wersji narzędzi w połowie okresu na przygotowanie danych jest poważne?

    Proszę to przemyśleć.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB