  • Data: 2013-12-16 14:06:54
    Temat: Re: Wywiad ze mną :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Dec 2013 13:48:07 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Bądź twardziel - pół linijki wystarczy.

    Wystarczy, ale lepiej zapisac w jednej osobnej.

    Sam tak uzywalem, bo jak sie podrozowalo po kraju i swiecie, to nigdy
    nie mozna bylo liczyc na serwer.
    Onet to zmienil, ale onetu juz nie ma, gazeta to zmienila, ale gazety
    juz nie ma, w rezerwie pamietam o interii.

    > Spore samozaparcie do bajkopisarstwa.

    Ale akurat w tej kwestii naprawde prawdopodobne.
    O ile pamietam to na linuxie sie zna.
    A dawniej tez sie chwalil przebiegami, w co powiedzmy ze niekoniecznie
    wierzylem. Ale widac ze do Gniezna jezdzi.

    J.