-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISM
ATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.
neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
il
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mjc0v7$91i$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<mjc8k1$f1j$1@dont-email.me> <5559a7e7$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
<5559ab51$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
<t...@4...com>
<119trmcrvsbab$.175zdqe573w3.dlg@40tude.net>
<f...@4...com>
<mjh7tt$llr$1@node1.news.atman.pl>
<g...@4...com>
In-Reply-To: <g...@4...com>
Subject: Re: Wysyp "30"?
Date: Wed, 20 May 2015 20:53:59 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 21
Message-ID: <555cd84b$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.174.186
X-Trace: 1432148043 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2193 83.22.174.186:50659
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2037
X-Received-Body-CRC: 964775138
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562624
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:g9kplat46nblhatt4bes4v1ind30hip3hf@4ax.
com...
On Wed, 20 May 2015 08:00:30 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:
>>BTW bezpieczeństwa - nie dało się zrobić tego tak, żeby zjazd z S2 w
>>S8
>>nie był wyprofilowany "na odwrót"?
>Nie wiem czy się nie dalo. GDDKiA twierdzi, ze jest to zgodne z
>projektem.
Chyba widze dlaczego - wczesniej cala glowna droga skreca, pochylona
do wewnatrz, woda splywa do wewnatrz ... a zjazd kreci w druga strone.
No i musieli nawierzchnie przekrzywic w druga strone, co zrobili chyba
w miare dobrze.
Alternatywnie musieli by chyba garba na jezdni robic i to jakiegos
skosnego ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.05.15 21:10 re
- 20.05.15 21:12 re
- 20.05.15 21:17 bartosz
- 20.05.15 21:19 re
- 20.05.15 21:32 dddddddd
- 20.05.15 21:52 Shrek
- 20.05.15 21:53 Shrek
- 20.05.15 22:24 bartosz
- 20.05.15 22:33 bartosz
- 20.05.15 22:40 masti
- 20.05.15 22:43 Budzik
- 20.05.15 22:45 J.F.
- 20.05.15 22:59 J.F.
- 20.05.15 23:05 jerzu
- 21.05.15 00:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 Ideologia Geniuszy-Mocarzy dostępna na nowej s. WWW energokod.pl
- 2024-12-21 ciekawy układ magnetofonu
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi