eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWysyp "30"?Re: Wysyp "30"?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wysyp "30"?
    Date: Mon, 18 May 2015 18:21:42 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 79
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <mjc0v7$91i$1@node1.news.atman.pl> <mjcbjf$o6h$1@srv.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <mjd17k$1nc$1@srv.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <555a134d$1$2208$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <555a226c$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1431973302 23560 79.173.35.225 (18 May 2015 18:21:42
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 May 2015 18:21:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562271
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    >>>>>> Czy ja dyskutuje z koniecznoscią karania piratów drogowych?
    >>>>>
    >>>>> Co rozumiesz przez pirata drogowego?
    >>>>
    >>>> pirat - ktos kto jedzie niebezpiecznie.
    >>>
    >>> .. dodajmy: co nie ma zadnego zwiazku z przestrzeganiem predkosci
    >>> podanej na znaku
    >>>
    >> Czasami ma, czasami nie ma.
    >> Odrzucmy wszelkie absurdy typu 50 postawione na dwupasmówkach etc.
    >> Wezmy zwykła droge krajowa, zołtej kategorii :)
    >> Wjezdzasz w teren zabudowany, masz zabudowania.
    >> Jaka predkosc bedzie bezpieczna?
    >
    > Taka, przy ktorej panuje nad pojazdem i ktora pozwala mi dostosowac
    > sie do zastanej w danym momencie sytuacji na drodze. W zwiazku z taka
    > odpowiedzia zauwaz dwie rzeczy:
    > 1. ze jest ona poprawna niezaleznie od miejsca, o ktorym mowimy (teren
    > zabudowany, autostrada, itp)
    > 2. ze nie jest ona powiazana ze znakami ograniczenia predkosci na
    > drodze - tzn. moze byc tak, ze w terenie zabudowanym nawet 50km/h to
    > bedzie za duzo
    >
    Czy dobrze rozumiem, ze dla Ciebie jazda dorga jest tozsama z torem
    wyscigowym - jestess jedynym uczestnikiem, nie ma pieszych, rowerzystów,
    innych samochodów i jedynym wyznacznikiem jest panowanie nad własnym
    pojazdem?
    Powiedzmy ze to jest prosta droga w terenie zabudowanym - ot zwykła wioska
    - czyli co? Tak ze 140 mozna leciec?
    >>>>
    >>>>> Jesli ktos jedzie 80 po 3
    >>>>> pasmowej drodze to jedzie normalnie, jak wiekszosc. Za chwile na
    >>>>> takich drogach pojawi sie 30 i jednym ruchem tysiace ludzi stana
    >>>>> sie piratami. Mozna tez urealnic ograniczenia predkosci i liczba
    >>>>> piratow bedzie powiedzmy 1 na miesiac.
    >>>>> To nie jest problem bezpieczenstwa na drogach, tylko
    >>>>> bezpieczenstwa budzetu.
    >>>>>
    >>>> Nie, to jest prawo zmieniane pod publiczke. Przeciez nowe przepisy
    >>>> nie zmienia wpływów do budzetu...
    >>>
    >>> Moze sie okazac, ze obaj macie racje: juz przeciez tak bylo, ze
    >>> zalozono konkretne i bardzo duze wplywy do budzetu z mandatow. A ze
    >>> ma sie to nijak do bezpieczenstwa na drodze, to jest to oczywiste.
    >>
    >> Ok, ale co w tym kontekscie zmieniają nowe przepisy o ktorych tu
    >> mowa?
    >
    > Na razie piszac poza kontekstem: zmienia sie podejscie zlodziei w
    > mundurach - zaczynaja polowac na kierowcow tak jak kiedys na pijanych
    > rowerzystow. Zauwaz, jaka akcje przeprowadzili w Szczecinie dzis tuz
    > po polnocy na jednej z trzypasmowych drog wyjazdowych, na ktorej jakas
    > pokraka ustawila znak ograniczenia do 70km/h, tymczasem bez
    > najmniejszych problemow mozna tam w nocy i przy panujacych dzis
    > warunkach na drodze _bezpiecznie_ jechac znacznie wiecej. Dodam, ze
    > nie ma tam ruchu pieszych. Podpowiem tez, ze zlodziejaszkow nie bylo w
    > przedmiotowym miejscu podczas poprzednich nocy.
    >
    Chyba nie rozumiesz pytania.
    Co sie zmieniło?
    Na rowerzystów polowali, bo złapany pijany to był wykryty przestepca.
    Złapany kierowca w terenie zabudowanym przepraczajacy powyzej 50 km - kasy
    tyle samo, nadal wykroczenie.
    Z punktu widzenia policjanta bez zmian - pewnie tylko papierkologii wiecej.

    > Wracajac do kontekstu: nowe przepisy przygotowuja pole do strzyzenia
    > przy okazji zlapania na prowadzeniu bez uprawnien i dla osrodkow
    > egzaminacyjnych. Kary finansowe sadowe sa znacznie wyzsze od tych
    > mandatowych, oplacalnosc i "efektywnosc" bedzie wyzsza.
    >
    Osrodki egzaminacyjne? Przeciez zabiora PJ i oddadza po 3 miesiacach. Gdzie
    tu zarobek dla egzaminatorów?
    Opłaty sądowe? A skad miałyby sie nagle pojawic?
    Doszukujesz sie spisku gdzie mamy do czynienia po prostu z głupota i buta
    twórców prawa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: