  • 11. Data: 2009-04-20 18:59:35
    Temat: Re: Wysyłanie pliku do serwera.
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Andrzej W. pisze:
    > Wydaje mi się, że znalazłem coś co może mi pomóc:
    > Transfer-Encoding: chunked

    Przepisałem kod wysyłający stronę tak by używał chunks.
    W FF3 strona wyświetla się i uaktualnia w czasie wysyłania pliku do serwera.
    IE6 zawiesza się z komunikatem "Nie można wyświetlić strony" po
    otrzymaniu pierwszego znaku z treści strony.
    W IE7 strona się wyświetla dopiero po przesłaniu pliku na serwer.

    Zarówno FF jak i IE7 poprawnie dekodują treść strony.

    Jednym słowem nie tędy droga.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej