    From: "Andrzej W." <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Wysyłanie pliku do serwera.
    Date: Mon, 20 Apr 2009 15:43:34 +0200

    ethanak pisze:

    > Nie.
    >
    > ethanak

    Dlaczego nie?
    Wydaje mi się, że pozwala mi to wysłać odpowiedz po kawałku zanim poznam
    jej całą zawartość.
    Czyli na początek pojawi się "Proszę czekać przygotowuje się do
    odebrania pliku xyz.doc".
    Jak stwierdzę, że przesyłka ma właściwy format to dopiszę "Odbieram plik".
    Po każdym odebranym 1k danych wyślę "."
    A jak coś pójdzie nie tak gdzieś po drodze do dopiszę "Przepraszam, nie
    udało się."

    "Content-Length:" zmuszało mnie do czekania aż będę znał kompletną
    odpowiedz, a "chunked" pozwala mi wysyłać jej poszczególne kawałki o
    znanej długości.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej