  • 31. Data: 2015-03-13 11:53:40
    Temat: Re: Wyświetlany numer
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Antek" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:5501f466$0$2190$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie jestem pewien czy temu dzwoniącemu wyświetlają się wszystkie
    > cyfry mojego konta, czy tylko te, o które pyta.
    >
    > Nie pamiętam o co jeszcze pytają żeby mnie sprawdzić i o co innego
    > ja mógłbym zapytać z tego co im się wyświetla i mogliby mi podać.

    Możesz się zapytać o ostatnie operacje zrobione kartą.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 32. Data: 2015-03-13 18:17:32
    Temat: Re: wyswietlany numer
    Od: "ciagnij druta ciagnij wasalu, skrajnie kryminalnej bandzie kapitalistycznych HIEN kradnacej twoja wolnosc !" <p...@c...pl.invalid>

    Antek wrote:
    > czy ktoś dzwoniąc
    > na moją komórkę może spowodować, że wyświetli
    > mi się jego nieprawdziwy, stacjonarny numer?

    wyslow sie tak aby cie kazdy *poprawnie* zrozumial

    pojawilo sie tu kilku redaktorow z radio yerevan i
    *pierdola* absurdy pasujace do krajow 5'go swiata!

    ->->->->->->->->->->-> http://tinyurl.com/kwtf9zr <-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-

    Rosja wraz Chinami najwpierw *zniszcza* usral'skie
    systemy satelitarne, nastepnie zniszcza wszystkie
    elektrownie w usrael'u i faszystowskiej germanii i
    atomem zamienia 2'a kontynenty w pyl kosmiczny, po
    tym akcie nastapi najdluzej trwajacy ???????? ???!

    ->->->->->->->->->->-> http://tinyurl.com/kqnkcrm <-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-

    --

    ->->->->->->->->->->-> http://tinyurl.com/nr8e446 <-<-<-<-<-<-<-<-<-<-<-

  • 33. Data: 2015-03-13 18:44:35
    Od: the voice of russia breaking news politics economics business international current events expert opinion podcasts video <t...@r...ru.inva

    Michał wrote:
    > Wyświetlić to w dzisiejszym *bałaganie* ( *SZAMBIE* )* mogą się różne rzeczy.

    Przeciez to wy nadstawiacie DUPY usrael'owskim MORDERCOM!
    Wy jezdzice jak SLUGUSY na zmywak! Wasze baby *DYMANE* w
    *jevropie* niemal za darmo! Sprzedaliscie sie za *DARMO*

    ... za co, ... za pare ZASRANYCH kapitalistycznych GOWIEN,
    tzw. *swiecidelek* dla srok !, TFU, TFU, TFU, TFU, *BAGNO*

    http://tinyurl.com/nxodyjm ? ? http://tinyurl.com/nov3xx5

  • 34. Data: 2015-03-13 19:39:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Antek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Nie jestem pewien czy temu dzwoniącemu wyświetlają się wszystkie
    >cyfry mojego konta, czy tylko te, o które pyta.

    On Cie powinien prosic o cyferki hasla, i na dobra sprawe wcale mu sie
    nie musza wyswietlac - wprowadzi co powiedziales, a system powie
    "zautoryzowany" lub nie.

    Ale skoro doradza, to nr kont powinny mu sie wyswietlic, wiec latwo
    jego zweryfikowac :-)

    J.

  • 35. Data: 2015-03-13 19:45:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości
    >Kiedyś to było jeszcze fajniej, bo ktoś potrafił sprawić, że dało się
    >zadzwonić na nieistniejące numery, a połączenie było zrealizowane i
    >opłata pobrana. Chyba już nigdy się nie dowiem, dokąd te połączenia
    >naprawdę szły i w którym miejscu był szwindel...

    No wiesz, jesli to byly numery przydzielone jakiemus operatorowi, to
    polaczenie do drugiego operatora zestawiano, stamtad bylo NMTN, ale
    taryfikacja leciala.
    Podobnie moglo byc i miedzy centralami jednego operatora.

    No chyba ze piszesz o telefonie u mniejszego operatora - krecisz
    numer, on tranzytuje przez TP, gdzies tam wychodzi NMTN, ale
    taryfikacja tez leci.

    Teraz, jak sie rozpowszechnilo "Granie na czekanie", to tez jestem
    ciekaw od kiedy sobie licza rozmowe :-)

    J.

  • 36. Data: 2015-03-13 20:30:20
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2015-03-13 o 19:45, J.F. pisze:

> [...]
    > taryfikacja leciala.
    > Podobnie moglo byc i miedzy centralami jednego operatora.

    Żadne tam NMTN, tylko partyline 001150xxxxxxx, na pewno pamiętasz.

    MJ

  • 37. Data: 2015-03-14 14:04:17
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

> [...]
    > taryfikacja leciala.
    > Podobnie moglo byc i miedzy centralami jednego operatora.

    Wymyślasz. Kiedyś udało mi się dodzwonić na numer plusa, który nawet o
    tym nie wiedział. Zabawnie to wyglądalo jak jeden telefon ma połączenie
    z drugim, a drugi dalej sobie leży na czuwaniu.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,