  • Data: 2023-11-06 21:18:20
    Temat: Re: Wyświetlacz z interfejsem RGBTTL
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 6 Nov 2023 20:55:26 +0100, Mirek wrote:
    > W tej sytuacji chyba do niczego nie będę podłączał. Wyświetlacz jest z
    > odzysku i myślałem żeby go ożywić dla zabawy, ale jak trzeba go karmić
    > cały czas to raczej mija się to z celem - za duży próg wejścia.

    Atmega moze nie wydolic, ale jakies FPGA ...
    A moze i Atmega wydoli, gdyby tak rzadziej zmieniac dane, w koncu nie
    ma obowiązku co kazdy piksel ...

    Raspberry nie ma odpowiedniego wyjscia?
    Ekrany do R.Pi są, ale chyba mniej drutów.

    > Pytanie jeszcze jak by to się zachowało jak się gdzieś pomylę w liczbie
    > cykli na linię albo w długościach sygnałów - jeśli pokaże cokolwiek,
    > nawet koślawy i trzęsący się obraz to pół biedy. Gorzej jak nie pokaże
    > nic dopóki sygnały nie będą tip-top.

    Zakresy jak widac ma pewne, nie za duze, nie za małe.

    Bardziej bym sie bał, ze ekran sie uszkodzi, jak np
    za rzadko będziesz wysyłał dane.

    J.