  • Data: 2011-06-05 17:58:11
    Temat: Re: Wystartowało T-Mobile PL
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:yo9oo6q6vh0k$.dlg@lepper.institute.com...

    > Nie każdy telefon ma taką funkcję. Np Nokie przez długie lata nie miały i
    > chyba wciąż nie maja - dopisują tam sieci wybierane ręcznie

    Często ta funkcja tam ciągle jest, ale jest ukryta dopóki nie
    jesteś w roamingu. Ja odkąd pamiętam zawsze miałem taką
    funkcję we wszystkich, nawet najstarszych swoich telefonach
    amerykańskich, czy to Motoroli, Samsunga, LG, Blackberry
    cokolwiek przywiozłem do Polski zawsze mogłem wybrać
    czy chcę mieć Orange czy Era czy POL czy co tam jeszcze się
    pokazywało... To samo działo się gdy jechalem do Kanady.
    Opcja nie byla widoczna gdy byłem w zasięgu domowym AT&T.