  • 1. Data: 2003-11-23 01:42:42
    Temat: Wyskoie pingi na dsl'ach?
    Od: "Tomek" <t...@o...pl>

    Czy tak jest?
    Kupiłem dsla i mam wysokie pingi.Wy też?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-23 12:55:29
    Temat: Re: Wyskoie pingi na dsl'ach?
    Od: "Yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Tomek naskrobal na scianie:

    > Czy tak jest?
    > Kupiłem dsla i mam wysokie pingi.Wy też?

    My nie, ale my przycinamy pasmo wychodzace do sensownej granicy.
    Jesli to nie jest jednak wina zatkania upstream/downstream to ja bym meczyl
    panie na 0-800.

    Znajomy (wprawdzie na neo) mial na luznym laczy pingi rzedu 150ms do
    dns.tpsa.pl (gdzie regula jest okolo 20-30), kilka razy zatelefonowal, w
    konu trafil na pania ktora wiedziala o czym on do niej rozmawia i przyjela
    zgloszenie awarii.
    Po 2 dniach wszystko dzialalo mu jak nalezy i w koncu mogl sobie pograc w
    ulubiona gierke via inet.

    --
    Yaboll
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,

  • 3. Data: 2003-11-25 11:28:51
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    TAK. Sieć tepsy peka w szwach...

  • 4. Data: 2003-12-05 00:56:12
    Od: Krzysztof Krych <s...@b...eu.org>

    Dnia 03-11-23 02:42, Użytkownik Tomek napisał:
    > Czy tak jest?
    > Kupiłem dsla i mam wysokie pingi.Wy też?
    > Pozdrawiam

    wp.pl < 30 ms
    poznan.irc.pl < 30 ms
    fnet.pl < 50 ms