  • 31. Data: 2012-10-17 07:01:28
    Temat: Re: Wysepki na jezdni
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 16 Oct 2012 18:02:00 +0200, Jacek napisał(a):

    > W Egipcie poszli na całość i krawężniki stawiają wprost na asfalcie bez
    > zbędnego zagłębiania.

    Nie tylko w Egipcie, w Albanii też:
    http://picasaweb.google.com/103723229785147169222/Zl
    ombol2012#5793535583827798434

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 32. Data: 2012-10-17 08:00:56
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-16 22:46, Filip pisze:

    > Żeby ominąć kilka wysepek na jednej wiosce kawałek za Gdańskiem, trzeba
    > zwolnić do 50 km/h przy idealnej pogodzie, inaczej robisz taki manewr
    > kierownicą, że aż buda się kiwa na boki. Nie wiem jak zimą tam trzeba
    > jechać, żeby bezpiecznie ominąć i nie wpaść na krawężnik z lewej albo
    > prawej. Po cholerę taka wysepka? Skoro miejsca na ulicy tyle nie ma, to
    > niech nie wstawiają wysepek! Też mnie drażnią wysepki.

    Wiedzieli, że będziesz jechał tą drogą i się stosowanie przygotowali,
    gdyby twoje opowieści o zatrzymywaniu się bez ABS na śniegu na 4
    metrach były bez pokrycia.

  • 33. Data: 2012-10-17 08:16:05
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2012-10-16 16:09, Jacek pisze:
> [...]
    > buduje się tak, że w razie najechania na to g... ma się pewne
    > uszkodzenie auta o ile nie jest to jakiś Kraz, czy inny Hummer. Jakiś
    > ktoś wymyślił, że krawężniki wysepki są ustawiane na sztorc i mają 10-15
    > cm wysokości. Jeździłem trochę po Niemczech i odniosłem wrażenie, że
    > tam budują dużo bardziej na płasko i w razie najechania nic strasznego
    > się nie dzieje. Dziś u nas pada i widziałem taki krawężnik od czoła
    > wysepki świeżo ubity i przy tym plama oleju. Chyba ktoś zarobił nową
    > miskę olejową.
    > Co sądzicie o tych wysepkach. Ma to jakiś cel?

    To się nazywa selekcja naturalna. Darwin wymyślił... Słabsi (wzrokiem)
    muszą odpaść.
    T.

  • 34. Data: 2012-10-17 08:40:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.10.2012 22:46, Filip pisze:

    > Żeby ominąć kilka wysepek na jednej wiosce kawałek za Gdańskiem, trzeba
    > zwolnić do 50 km/h przy idealnej pogodzie, inaczej robisz taki manewr
    > kierownicą, że aż buda się kiwa na boki. Nie wiem jak zimą tam trzeba

    Czyli do maksymalnej legalnej prędkości - straszne! Jak ty przeżyjesz
    tak wolną jazdę?

  • 35. Data: 2012-10-17 11:52:51
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Filip" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Żeby ominąć kilka wysepek na jednej wiosce kawałek za Gdańskiem, trzeba
    > zwolnić do 50 km/h przy idealnej pogodzie, inaczej robisz taki manewr
    > kierownicą, że aż buda się kiwa na boki.

    Jakbyś swojego szrota zaprowadził na rzetelny przegląd, to by kazali
    wymienić te styrane amortyzatory i budą by już nie kiwało...

  • 36. Data: 2012-10-17 12:24:35
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-17 11:52, Iksiński pisze:

    > Użytkownik "Filip" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Jakbyś swojego szrota zaprowadził na rzetelny przegląd, to by kazali
    > wymienić te styrane amortyzatory i budą by już nie kiwało...

    Już prawdopodobnie kazali, nawet na nierzetelnym przeglądzie. Ale
    przecież Filipek wie lepiej. Nie będzie mu byle diagnosta mówił co ma robić.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 37. Data: 2012-10-17 17:00:03
    Od: dddddd <n...@w...pl>

> [...]
    > miskę olejową.
    > Co sądzicie o tych wysepkach. Ma to jakiś cel?

    Ja doszedłem do wniosku że ma to na celu eliminację pijanych
    rowerzystów. Nawet jak byś chciał to nie ominiesz...

    Lukasz

  • 38. Data: 2012-10-18 00:33:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Oct 2012, Artur Maśląg wrote:

    > Kiedyś to wrzucałem

    Nie przypisuję sobie "wynalezienia" go :), ale natychmiast
    mi się skojarzył.

    > - ten filmik to rzekłbym wypadkowa dość specyficznej sytuacji.

    Prawda, ale literze twierdzenia poprzednika zaprzecza.

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2012-10-18 23:22:15
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-16 16:09, Jacek pisze:
    > Co sądzicie o tych wysepkach. Ma to jakiś cel?

    Patrzac na usytuowanie tych wysepek, to cel widze tylko jeden - firma
    "szwagra" co kazal budowac te wysepki chyba je stawia, bo innych
    uzasadnien nie widze. No chyba, ze to jakis dywersant wiadomych sil chce
    nas zniszczyc psychicznie i finansowo ;)*

    *dzieki zbudowaniu tych wysepek na trasie Poznan-Gorzow czas dojazdu do
    pracy wydluzyl mi sie o ok.20min (w dwie strony to 40m zmarnowane dziennie).

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 40. Data: 2012-10-19 01:32:48
    Od: k...@v...pl

    W dniu czwartek, 18 października 2012 23:22:12 UTC+2 użytkownik v...@i...pl
    napisał:

> [...]
    >
    > pracy wydluzyl mi sie o ok.20min (w dwie strony to 40m zmarnowane dziennie).

    Ile minut jedziesz do pracy teraz a ile jechałeś wcześniej? Ile masz do niej
    kilometrów?