  • 11. Data: 2012-10-16 19:35:22
    Temat: Re: Wysepki na jezdni
    Od: tÎż

    kogutek44 wrote:

    > Wychodzi że przyjebałeś kiedyś w taki
    > krawężniczek.

    Raczej Ty -- głową. To wtedy wypełnili Ci ją gwoździami?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 12. Data: 2012-10-16 19:39:15
    Od: k...@v...pl

    W dniu wtorek, 16 października 2012 19:35:25 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

    > Raczej Ty -- głową. To wtedy wypełnili Ci ją gwoździami?
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Ile Cie naprawa kosztowała? Czy lepiej nie poruszać tego tematu bo Ci żyłka pierdząca
    pęknie ze złości?

  • 13. Data: 2012-10-16 19:40:45
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 16 Oct 2012 18:02:00 +0200, Jacek napisał(a):

    > PS
    > W Egipcie poszli na całość i krawężniki stawiają wprost na asfalcie bez
    > zbędnego zagłębiania. Pieszy ma wtedy pewność, że auto na chodnik nie
    > wjedzie ;-)

    Podobnie w Stambule tam na chodnik tylko prawdziwa terenówka wjedzie bez
    problemów.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 14. Data: 2012-10-16 20:08:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-16 18:02, Jacek pisze:
> [...]

    Powyższe prawdą nie jest - część nie wjeżdża z zasady, część dlatego że
    szansa złapania spora, a część jednak próbuje, więc stosuje się też
    rozwiązania "siłowe".

    > Jest tylko małe "ale": w zimie, jak śnieg przysypie, to g... widać, a
    > nie wysepki i wtedy nie tylko pirat ale i zwykły kapelusznik rozwali pół
    > auta na tym rodzimym wynalazku.

    Wysepki na jezdni są zazwyczaj oznakowane "pionowo" i śnieg im nie
    straszny. Na części z nich widuję ślady "kontaktu", ale te występują
    nie wiem wtedy, kiedy o śnieg ciężko...

  • 15. Data: 2012-10-16 21:12:37
    Od: tÎż

    kogutek44 wrote:

    > Ile Cie naprawa kosztowała? Czy lepiej nie poruszać tego tematu bo Ci
    > żyłka pierdząca pęknie ze złości?

    Naprawa czego? Masz jakieś majaki? Coraz gorzej z Tobą. Czyżby banany
    były podgniłe? Czy jest na grupie weterynarz?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 16. Data: 2012-10-16 21:55:51
    Od: liquidmolly <b...@a...invalid>

    t? wydalił:

    > Czyżby banany były podgniłe?

    Nie kazdy jest ci podobny, żeby dostawać podgnitłe banany

  • 17. Data: 2012-10-16 22:09:00
    Od: tÎż

    liquidmolly wrote:

    > Nie kazdy jest ci podobny, żeby dostawać podgnitłe banany

    Nudzisz, analfabeto.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2012-10-16 22:18:30
    Od: liquidmolly <b...@a...invalid>

    On 16 Oct 2012 20:09:00 GMT, t? wrote:

    > Nudzisz, analfabeto.

    Nie kazdy jest ci podobny, żeby nudzić jak ty miszczu o pustawym łbie,
    nasiąkniętym gównem, szczochami i gwoźdzmi

  • 19. Data: 2012-10-16 22:20:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Oct 2012, k...@v...pl wrote:

    > W niemcowie to jak by były sznurkiem wyznaczone to nikt by nie wjeżdżał na wysepki.
    > Jak nie wolno to nie wolno.

    Odszczekujesz:

    http://www.youtube.com/watch?v=xS6dlmKLMw0

    pzdr, Gotfryd